Annons:
Etikettreparation-renovering
Läst 4882 ggr
millner
2/5/11, 2:35 PM

Vilken bakaxel passar ? (köpes !!!)

Tack för bra svar, verkar vara en seriös sida !

Behöver förmodligen byta axlen bak på min valp, blev ej av med vibrationer och missljud trotts oljebytet.

Vad ska jag tänka på när jag letar, utväxling ets ?

(Min är av årsmodell 1980)

Är det någon som har en liggandes ?

Annons:
Knirken1
2/19/11, 2:43 PM
#1

Tips:  Lägg även in din fråga på  Terrängbil.net  (finns länk här ovan). Där finns riktiga "fenor" på det här med Volvovalp mm svenska terrängfordon ((+ utländska med. Sett att somliga där tom har gamla Studebaker M29 bandvagnar från WW2 och "forsar" fram med/ kolla You-Tube)). Ang. Valp där / Man letar på Volvofelt/202 & allt vad det står där bland alternativen.

Den leverantör jag tar min hjälp ifrån är Roger Johansson i Karlstorp. Länken här ovan till Karlstorps-hemsidan verkar vara felaktig då det bara står fel på Proxy servern mm via den länken !!!.

Bäst är att istället pingla direkt till Roger via tel nr 070-3089337 = gamla "Bigfoot tel nr:et, =mitt tips alltså då jag själv gör så när behov påkallas).  Han besitter utmärkta kunskaper ang tex Volvovalparna samt har det mesta dessutom, och är mycket trevlig att ha att göra med. Säkerligen har han axlar eller kan tipsa om var finna dito bra exemplar. /Kn1

Upp till toppen
Annons: