Annons:
Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 1397 ggr
Rookien
10/15/08, 11:40 PM

Annons på blocket

Annons

Vad menas med "En av dom få helintergrerade" ?

Annons:
danneape
10/16/08, 12:54 AM
#1

Troligen att det är öppet mellan fram o baksäte,,

Annars har jag ingen aning,

//Danne

eile
10/16/08, 6:08 PM
#2

alla 202 har lös väg klämd mellan ht och hytt bara ta bort och bilen är öppen.

Rookien
10/16/08, 9:27 PM
#3

Men då kan den väl inte vara LB reggad?

För LB reggning krävs väl ett lastförskjutningsskydd bakom framstolarna?

danneape
10/17/08, 1:30 AM
#4

Inte på bilar före,,, var det 82 tro?

hade en range rover som inte behövde det,

//Danne

eile
10/17/08, 2:02 PM
#5

har regat in bilar som lätta lastbilar sen 1980 och alltid har någon form av lastförkjutningskydd krävts.

Men bara vid regningen annars bryr de sig inte och 202 var säker undantagna min omregades till persontransportslastbil med campinginredning och snack om hållfasthet kom aldrig upp.

just denna 202 på blocket är ju inte direkt orginal och så klart har någon ägare tagit bort lösa plåtväggen för jag tor inte vattenfall som ägt den tidigare körde runt i detta utförande med verktyg kabelrullar mm utan något lastskydd eftersom det är en vattenfallare så får den troligen inte ha mer en passagerare.

ake64
10/17/08, 8:13 PM
#6

Jag hade en lb-regad IH Scout i början på 90-talet och varje år tjatade de på besiktiningen om lastförskjutningsskydd, men när se hade funderat ett tag kom de på att det var en 77:a och kravet kom inte förrän från årsmodell 78.

Nu kan ju regelverket ha ändrats en hel del på 15 år men så sa de då.

Annons:
eile
10/17/08, 9:31 PM
#7

det är lastförkjutningsskydd i alla lb och i senare årsmodeller godkända förankringsöglor, ang årsmodell så var den försa jag regade in en amazon kombi-64 och såklart krävdes även där skydd tidigare fick man även max en passagerare men detta har lukrats upp i och med alla vans som togs in.  skit samma annonsen är borta någon lycklig köpte 20 tusen kronor rost den som såldes här för 7000:- var frächare i karrosen och då följde 8stmichelinare med samt lös winch.

ROBBAN68
10/27/08, 8:40 PM
#8

Betänk att den lyckliga ägaren bidrar med att hålla priset uppe på våra bilar när vi sen säljer dom. Jag köpte en riktig rosthög att ha som donatorbil- men den kostade en och en halv tusing.

På tal om priser- dyker det upp en sandbrun/biege 202, bussvarianten från Norrköping till försäljning- bjud inte för mycket- har kollat den och den var sämre än min donatorbil…..

MVH//ROB

Upp till toppen
Annons: