Annons:
Etikettstorvalpar-c300-serien
Läst 3201 ggr
ROBBAN68
10/14/08, 12:05 AM

VERKSTADSHANDBÖCKER

Haj folks…

Jag har en vän som jobbar på en Volvo verkstad- och han talade om att dom skulle kasta verkstadshandböcker på ett flertal bilar. Bla. annat C 303. Han trodde jag hade en sån, men jag har ju Valpar från -60:s. Med andra ord finns det kvar om någon på forumet är intresserad.

MVH//ROB

Annons:
Rookien
10/14/08, 12:57 AM
#1

Finns det någon till C202 så är intresset stort!

ake64
10/14/08, 1:02 AM
#2

Du har PM.

/Åke

ROBBAN68
10/14/08, 1:35 AM
#3

Rookien, tyvärr är det bara till 303, och en massa andra ointressenta två-hjulsdrivna bilar från Volvo.

Trevlig läsning du bjuder på i detta forum. då jag själv är relativt nubliven valp ägare är i stort sett alla dina frågor även mina frågor! Stort tack!!!

MVH//ROB

eile
10/14/08, 6:22 PM
#4

Var oxånere i våras för att slå upp nummret på en bussning och fick veta att de slängt inte bara vekstadshandböckerna utan även resevdelslistorna.

ROBBAN68
10/16/08, 1:02 AM
#5

Hej Alla, (utom Å på OKG) Verkstadshandböckerna har fått sin adresslapp och är inte längre tillgängliga.

MVH//ROB

Knirken1
12/25/08, 5:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Glöm inte att det "under" TESSiERs avatar/logotyp (där till vänster om hans inlägg) så finns de flesta verkstadshandböcker & reservdels dito som pdf:er. Tex till 903xx, C202, & de större Volvo"fyrkrafsarna" mm.

Hittas under "Här finns mera skoj" (eller vad det står) nederst i lilla texten under bilden som "trollas" fram vid klick på "avatar-loggan", och sedan klicka på det blåa "Här" i nämnda text.

Det kan krångla lite att ladda hem respektive pdf, men är man lite envis och tar sig "lite tid", så ska det till slut lossna. Jag laddade nyligen hem 903 verkstadsh.b. pdf:en (pga bortsullning av den jag hade) & det "tog några försök". Jag har således den + reservdelsboken med alla fina sprängskisser, där varenda skruv & bricka är dokumenterad i valpen (makalöst suverän info). Jag kan om det krånglar, vid önskemål, maila dessa.  /Kn1

Annons:
Upp till toppen
Annons: