Annons:
Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 1245 ggr
zingo_112
11/24/07, 1:16 PM

vem var det bara nyfiken

när jag forförbi ca 1 mil norr om västerås  för två vekorsedan så körde jag om en volvo valp (en grön) med  långtradaren (den är vinröd) jag kör när jag kört om så blinkade jag med blinkersen för att gör den som körde upmärksam för att jag skulle kuna få veta vem det var när jag skulle skriva det här inläget  så jag undrar om den som körde den valpen såg mig jag körde norrut när jag precis kör om dig så svängade du av E4 den nya delan alltså

 /en nyfiken fan /jocke

Annons:
JohnA
11/25/07, 1:28 AM
#1

Fredag 16:e körde jag från Uppsala till Västerås på förmiddagen och tillbaka hem på eftermiddagen. Min valp är militärgrön radiomodell (plåtskåp) med lite ljusare grönt runt skåpets fönster och dörrar. Har breda däck och gula lysen.

-Var det jag eller är det fler ute och snurrar i de trakterna? Var ju trots allt inte TVÅ veckor sedan.

zingo_112
11/25/07, 7:31 PM
#2

japp det var alltså du. må säga att det gick fort att få veta vem det var. trode inte att jag skulle få veta vem det var. men när du sa att du har gula lysen så och det var det på den men det var två vekorsedan som jag for där så du kanske vara ute och for endå eller så var det nån annan vem vet men det stämer på din beskrivning på din bil

JohnA
11/25/07, 10:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nu blev jag osäker men kollade i kalendern och mailen. -Jodå, det var fredagen den 16:e jag var ute i de trakterna. Har inte varit åt det hållet tidigare med min "Fiona" och håller mig annars tämligen strikt mellan Uppsala och Stockholm.

Jag bifogar en bild på min 903:a.

zingo_112
11/26/07, 9:53 AM
#4

men du jag har ju skrivit fel. det är inte västerås jag menar utan uppsala. förlåt mitt felskrivande. ska vara en mil norr om uppsala för två vekorsedan på torsdagen den 8/11 på kvällen vid 18 tiden typ. vet ej varför jag skrev västerås men det är fel. förlåt förlåt

JohnA
11/27/07, 5:31 PM
#5

Jasså, var det där du såg mig så kan det varit precis vilken dag som helst eftersom det är mina hemtrakter och valpen är min egentliga bruksbil. Jag har hittills inte sett någon annan 903:a i trafiken på hemmaplan och knappt annars heller.

zingo_112
11/30/07, 6:56 PM
#6

ja men då var det ju du då ska du se då vet jag

Annons:
Upp till toppen
Annons: