01 Reparation & renovering

Handböcker och reservdelslistor

2007-07-04 01:00 #0 av: TESSiER

Håller precis på att lägga in det sista av det jag har på: http://tessier.diinoweb.com/files/

Så det kan vara värt att kika där om det är något du behöver.

Har du något som jag inte har så säg till så lägger jag in det med.

För mitt eget ego så kan ni väl lägga en röst på vad ni tycker om innehållet Räcka ut tungan 

// Stefan

Anmäl
2007-07-04 09:34 #1 av: preusvarg

kanon. riktigt lysande bra. Med lite pyssel så kan man ju faktiskt skriva ut en hel bok.

Anmäl
2007-07-04 15:52 #2 av: piteper

Ditt ego kan gotta sig åt kommentarerna "Klockrent", "Lysande" och "Perfekt".

/Pär

Anmäl
2007-07-04 15:57 #3 av: piteper

Förresten så ser jag att du har snott mitt smörjschema till 903:an, men det är ok ;-)
(Du är för övrigt inte den enda. Det har t.ex. dykt upp på terrängbil.net också. Jag känner ingen det eftersom jag själv har scannat in det och det är mitt eget original som har den där motorolja-omskrivningen med rött bläck ;-) )

/Pär

Anmäl
2007-07-04 16:03 #4 av: TESSiER

Tror att jag plockat det ifrån terrängbil.net :)

Allt annat är "stulet" det med ;) 

Anmäl
2007-07-04 19:37 #5 av: mcdoc

Lysande initiativ, tack så mycket. Vad sägs om att bunta ihop dokumenten i några ZIP-filer för att nedladdningen skall bli enklare.

/// Olafur

Anmäl
2007-07-04 22:51 #6 av: TESSiER

Sagt och gjort :)

Anmäl
2007-07-05 21:53 #7 av: valp69a

toppen bra fast vi har ju originalpärmen från kronan, men den vill man ju inte skita ner, toppen å bara skriva ut den/dom sidorna man behöver.

Anmäl
2010-12-05 16:38 #8 av: Knirken1

De gamla inläggen är (också) verkligen värda att bläddra tillbaka i, för där finns även "tidigare generationers urkunskap" om valparna.

Men !!! vad har hänt med länkarna/ "webb-kopplingen" till TESSiER:s gamla egna sida (via avataren/ hans logga) med "mer kul" & vad det står ???

Där fanns ju urgamla verkstadshandböcker & reservdels dito skannade för de flesta äldre terrängbilar, inkl 202 och militärbrorsan 903 / typerna mm, mm.

Har han lagt ner sin sida helt enkelt? Tur man hann ladda ner "somligt" dåSkrattande!

Via "Meddelanden" uppe i högra hörnet kan "mekdetalj-illustrationer & text" ev ges hjälp med, map gammelvalpen 903 (VOLVO L3315 med "bröder"). (Dito SAAB V4 hjälp kan ev ombesörjas via nämnda "Meddelande").   MVH / Kn1

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.