Annons:
Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 1863 ggr
Knirken1
2/18/12, 3:22 PM

Tidn.Klassiker nu om Valpen.

Kolla nu efter tidningen Klassiker i tidningshyllorna from ca 20 febr. eller dagarna därefter, vecka 8. (Prenumeranter fick den i fredags, 17/2).

Mycket info där om VOLVO VALP.

Riktigt bra artikel även om det kanske är lite begränsad information vad gäller "Reservdelar och service", men "Volvovalp i fokus" har mera info map dito i dess länkar. Så och terrängbil.net. Bra det.

Kul och tänkvärda kommentarer & fakta samt bra foton, hur som helst.

(( Lärde mig bla själv (av denna Klassiker tidn.) att min L3315 (Radiopersonterrängbil där radion är borttagen) fanns med Bofors Bantam trådstyrda raketer för bekämning av stridsvagnar !! Inte så konstigt då att det i min valp finns kvar en utrustning som det står "ballistikenhet" på. Finge jag bara tag på några sådana där raketer och lavettgrej kanske det skulle kunna bli riktigt kul! Nyårsfir med ny innebörd tex, eller husrivning med mera sprutt.

Sedan verkar det verkligen slås fast (om man grunnar runt bland textdelarna)att C303 / typ en sådan på loggan till Volvovalp i fokus (uppe till vänster)egentligen är "efterträdaren till Valpen, men vi säger väl som vi brukar, Original Valp eller Lill-Valp v/s Storvalp)).                                              / Kn1

Annons:
Upp till toppen
Annons: