Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 5672 ggr
valp
1/21/09, 11:16 PM

Radio Valp till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Ska nu sälja Valpen, 67:a, 8000mil, nybesiktad, en etta på läckande avgassystem men det kommer fixas (rostfritt sista biten), nya hjullager i framaxeln samt packboxar, ej mycket rost, skåp i durkaluminium, bra däck, reservhjul, 24V system men det ser jag som en fördel (startar lättare). Ring för mer info.

Finns i Söderköping

Pris: 23 000:- eller BUD

Mvh Alexander

0709-434851

Annons:
valp
1/29/09, 11:14 PM
#1

Är det ingen som är sugen på en fin valp?

ROBBAN68
1/30/09, 12:27 AM
#2

Jag har ju redan två stycken, och jag vet nån som skulle bli galen om det stod en till på gården hemma. Kolla på terrångbil.net. Där kanske det finns intresserade.

MVH//ROB

Terence
2/1/09, 1:34 PM
#3

Robban…är det din S80 som är den ena valpen? ….hehehe….Skrattande

ROBBAN68
2/1/09, 3:18 PM
#4

Nej då, jag har två Valpar, en som jag bygger på, och en donatorbil. S80:n äger jag inte, utan är bara fodervärd åt, kör den och sköter om den- och skutsar ägaren ibland när han måste nånstans. Visserligen V8 och fyrhjulsdrift, men den tar sej knappt över en trottoarkant.

MVH//ROB

Svedis
2/2/09, 6:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu har inte jag en V8 i min Volvo, men varför ska man över trottoarkanter med bilen?? Är du kommande gäst i "Sveriges värsta bilförare"? Är det så fär jag ta vägen runt Vättern när jag ska till Norrköping…

ROBBAN68
2/3/09, 12:12 AM
#6

Ha ha ha, När man pratar om Volvo och fyrhjulsdrift tänker alla normala människor på gröna militärbilar. Men den här svindyra leksaken jag har fått äran att köra under en längre tid är klart diskvalifiserad som terrängbil. Och eftersom jag har fått det förtroendet av ägaren att ha den- så tycker i alla fall han att jag är en säker och pålitlig chaufför. Men det är roligare att bestämma själv när fyrkrafset ska i, Den är till 80% felhjulsdriven, och vid behov kastar herr Haldex in bakhjulsdriften.

Men nu ska vi inte förstöra Valp:s försäljningstråd.

MVH//ROB

Annons:
Upp till toppen
Annons: