Annons:
Etikettkörning-tävlingar
Läst 1933 ggr
MuddyBack
9/9/08, 8:38 PM

Några träffar i Hälsingland/Hudiksvall???

I dagsläget slirar jag runt med en Jeep Cherokee -99. Köpte den som bruksbil och använder den fortfarande som sådan. Men ju längre ut i skogen jag kom med den ju mer insåg jag hur hysteriskt roligt det var att forcera hård terräng. Nu är skicket och priset på den bilen lite väl att haverera i skogarna med och egenskaperna är dessutom inte allt för imponerande alla gånger. Att jag dessutom är beroende av den som bruksbil gör ju också att man blir lite försiktigare med den.

Nu har jag hur som helst bestämt mig för att sälja min Marauder (MC) och köpa mig en skogsleksak i stället. Exakt vilken det blir är fortfarande offer för beslutsångest.

Eftersom jag nu mer bor i bonneby (Läs Hudiksvall) så kunde man inbilla sig att det finns några som träffas i krokarna och sprutar lera, men jag har inte lyckats hitta någon!? Finns gott om Cross, Fyrhjuling och touring-sällskap men inget som riktigt passar in på en blivande valpköpare. Vore kul att komma i kontakt med fler som gillar dem här maskinerna, och kanske leta sig ut och titta på medans dom leker (Innan jag själv fått vantarna på min egen pärla.)

Som alltid när jag skriver mina trådar så blir dom löjligt långa… Ber om ursäkt för de'

Annons:
mabh__1987
9/9/08, 9:00 PM
#1

Tjena är från Ljusdal jag och har en valp-68 dubbelhytt som jag brukar åka med hemomkring och finns en del kula ställen.

Men verkar vara dåligt med liknanade fordon häromkring och ännu sämre med träffar

MuddyBack
9/9/08, 9:16 PM
#2

Ljusdal är ju inte andra sidan klotet direkt =) Visst är det ju kul att böka i skogen även på egen hand, men dom ser ut att ha fjantigt roligt i Rimbo tex.

Upp till toppen
Annons: