Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 2689 ggr
Rookien
9/14/08, 9:04 PM

Säljes: Instruktionsbok C202

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till på tradera.

Annons:
eile
9/14/08, 9:19 PM
#1

är det smart att sälja orginalboken till bilen tror framtida köpare skulle värderat den högre än du får ut nu.

vill du tjäna ytterligare på delar så skiftar jag gärna innerpaneler och lägger pengar emellan mina mjukpaneler är lite sprukna, kan tänka att du ändå kommer klä dina med fleec tyg eller liknade och då spelar ju ingen spricka någon roll.

Rookien
9/14/08, 9:44 PM
#2

Har en till i bättre skick!

Jag vet inte hur jag ska göra med hytten ännu, vill också ha lite originalkänsla kvar.

eile
9/14/08, 10:46 PM
#3

ev sveper jag mina med samma töjbara skinn som jag tog till själva instrumentpanelen.

Nu börjar campern likna något, men spar nog lite små pyssel till nästa säsong, ställer nog av före oktober dvs innan nästa skatteperiod börjar.

Rookien
9/14/08, 10:49 PM
#4

Hur långt har du kvar till skattefrihet? För dom blir väl skattefria när dom är 30 år?

Edit: Såg nu att din är samma årsmodell som min. Betyder det att nästa år är sista gången vi betalar skatt för dom?

eile
9/15/08, 10:17 AM
#5

nästa år är sista inbetalningen men ev rivs detta upp av nuvarande regering. min har dubbla skatten mot din pga av dieselstraffet. Vi dieselfolk som förbrukar under litern och ser till att mindre mängder och mindre brandfarligt bränsle behövs fraktas runt landet ska ju straffas på något sätt så därför ligger skatten på en dieselvalp på nästan 5 lakan per år med alla avgifter inräknat.

kolla du chassinummren de gick nog även sida vid sida nere i ungern.

Upp till toppen
Annons: