Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1736 ggr
zingo_112
8/31/08, 12:46 PM

köpes: pinjong axel och hjullager

beöver en pinjong axel och ett nytt hjullager var är det nån som vet var jag kanfåtag på dom grejerna

Annons:
zingo_112
9/3/08, 9:50 PM
#1

är det nån som vet var jag kan få tag på dom grejorna

mvh jocke

jorgen-p
9/3/08, 11:37 PM
#2

Hej Jocke

Behøver du ikke kronhjulet når du skal bruge pinjong jeg mener de skal køre sammen. Er det baghjuls lejet du mangler?

Mvh. Jp

zingo_112
9/4/08, 1:12 PM
#3

jo det ä rväll som du säger med kronhjulet dom ska ju köras ilagg.

ja det är bakhjulslagret jag menar på vänster sida tacksamför hjälp

mvh jocke

zingo_112
9/4/08, 1:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

den pinjong jag som satt där har det gåt en liten bit ur på en kugge gör det nått eller kan man fila till den bara eller vad tror ni jag bifogar en bild

mvh jocke

VALP3314
10/29/08, 4:52 PM
#5

Ja hittar du ingen hel pinjong och kronhjul, så kan du fila till det så det inte fins några vassa kanter kvar .

Och köra med under tiden du letar.

Jag körde bra länge på mina grejer som var betydligt mer söndertrasade, då förra ägaren backat på sten och sedan inte knackat ut skydsplåten ordentligt innan han svetsade på kåpan, vilket resulterade i att kronhjulet svarvade ett nytt hål i kåpan och både kronhjul och pinjong var trasiga på varje kugg,

Jag lagade bara kåpan och körde så en hel vinter innan jag fick tag i en annan bak axel och bytte hela i stället, visst många oljebyten blev det väll men jag skulle tro att det bara är att sätta på den axeln och köra igen om det krisade

zingo_112
11/2/08, 5:44 PM
#6

ok jo jag tänker göra så får lagret till veckan så ska fixa till det i helgen

Annons:
mbfidde
11/3/08, 9:19 PM
#7

Hej.

vad behöver du för grejer?

//F

zingo_112
11/6/08, 10:16 PM
#8

en pinjong och kronhjul

Upp till toppen
Annons: