Annons:
Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 3202 ggr
Valp_81
2008-04-27 15:12

Värde av valpen

Tänkte sälja min volvo valp nu det är en 81a av pick upp modell Den är rostig och behöver fixas till jag vet inte så mycket om den det är mycket som måste göras ¨på den det saknas bensintank men annars går den att köra men bromsar och sånt måste fixas till. den är väldigt rostig men den har hydralik ( kanske alla valpar har) så den har hydraliskt servo.

Har även ett aluminium flak som passar till valpen och hydral kolv till den.

Har en hydralisk Plog

har ett hydraliskt sand aggregat.

Vad kan man få för sånna grejjer? är inte så inne i sånt här.

ska fixa bilder senare.

 MVH/ Tommy

Annons:
Limpan4all
2008-04-28 11:41
#1

Jag tror du får mycket mera för "tillbehören" än för Valpen självt…

VALP3314
2008-04-28 19:26
#2

 Nä hydralik är inte standard på valparna

Säkert något som finns på en del spesialbyggen men väldigt ovanligt,

Är det fungerande så är nog många intreserade av bara de komponenterna,

Håller med limpan4all om du håller hårt på att sälja det som ett paket så får du nog ut bra mycket mer.

Svårt att värdera utan bild, men en valp med rostig kaross, dåliga bromsar mm ja allt från 5000 - 15000 tusen beroende på hur drivlina däck mm är i för skick.

lägg ut den på tradera tex med foton på allt och sätt ett minimun bud du tycker att du vill ha, och låt sedan de olika intresenterna bjuda vad de tycker det är värt.

Mvh H.H

Valp_81
2008-04-28 22:45
#3

Okej! Det är bara det att jag vill att den som ska köpa den ska komma och kolla på den och provköra och så för jag vet inte vad som är bra / dåligt på den, Ingen här som är sugen på den? eller några delar?

 den står i örnsköldsvik

eile
2008-04-29 10:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

tror en flak 202 betingar en hel del  minns för en massa år sen några annonser från en komun med  dessa och troligen var de fabriksbyggda.  lägg upp en bild.

Båten kommer nog ta all min tid  så mitt landvägsmonster kommer nog inte ut i år heller,   kanske man skulle sälja istället om det finns någon som behöver en äventyrsbil.

Svedis
2008-04-30 13:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Gjordes väl en 40 st

Hydraul; plog, flak,spridare. Servostyrning. Bra bromsar när man fixat dom vilket tar sin tid. Vacuumsystemet måste vara tätt dvs många slangar. Annars fungerar inte aatt ändra 4-hjulsdriften. Men personligen tror jag att det är bäst att försöka fixa. Bilarna är lite special, och inte tvärenkelt att flytta till andra. Lycka till.

Valp_81
2008-04-30 18:40
#6

Precis en sån där är det fast en blå.

Annons:
Svedis
2008-05-01 00:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

en sådan här spridare??

Macke
2008-05-01 02:37
#8

vad vill du ha för servotstyrningen?

Valp_81
2008-05-02 15:44
#9

det är en sån spridare. vill inte sälja den vill sälja hela valpen komplett kan äventuellt sälja nått tillbehör löst.

Valp_81
2008-05-02 16:08
#10

ojj skrev lite konstigtg;p spridaren vill ja sälja men inte servostyrningen lös.:)

Upp till toppen
Annons: