Annons:
Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 2924 ggr
Rookien
2/28/08, 8:09 PM

Nybörjarfrågor del2

Jag kan ju se prestanda för C202 här på sidan, men är det verklig eller teoretisk? Hur vet man vilken hastighet däcken är gjorda för. Tål B20:n att köras på ren blyfri bensin eller måste man fylla på blyersättningsmedel?

Annons:
eile
2/28/08, 10:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ta du perstandarn med en nypa salt, när jag sträckade långa sträckor brukade jag march runt 100km/h men min är tyngre med utrustning och camper.  b20 i 202 var avsedd att gå på östsidan så soppan klara den bra, har visserligen en gån bränt en ventil på polsksoppa men den gången hade jag sträckkört mellan polen och paris så sopan kanske inte var orsaken.  Har även åkt mycket på egyptens vanliga 78 oktansoppa och det gick bra.  Du har ju en fördel med det ställbara munstycket på 202 bara skruva in det något och öka på blandningen om du tankar dålig soppa, sen brukade jag ställa tändningen under gång på spikningarna man kan ju nå  fördelaren när man kör.

har du micheline däcken är de märkta för highwav  dvs högfartsdäck dessa är samma du ser på parisdakar bilarna dessa stommar går att rega flera gånger och klara av höga lufttryck.

Upp till toppen
Annons: