Annons:
Etikettbilder-filmer
Läst 2388 ggr
Svorsken
2007-04-27 01:08

Polismetoder i Norrköping ?

Jag har hört talas om att Polisen i Norrköping planerar fordonskontroller anknuten til auktionen i Norrköping, ( Mycket osäkra källor) Men det kan komma på tal att ta i bruk otraditionella metoder. Kan detta vara en dom han snappad upp från britisk polis.

http://www.youtube.com/watch?v=og5AQ8aqmDI

Annons:
TESSiER
2007-04-27 01:51
#1

Skulle inte förvåna mig om dom står och kollar körkort iaf.

Men fordonskontroller känns väl lite onödigt. Man har ju en månad på sig att besiktiga. Klart om det är allvarliga fel typ bromsar…

valpenstein
2009-01-16 18:09
#2

Norrköpingspolisen är ju ökänd för sitt uber svineri jämfört med andra svin poliser

ROBBAN68
2009-01-17 01:58
#3

Haj haj, nu har jag visst slumrat till, vad är det för auktion?

MVH//ROB

ake64
2009-01-17 06:14
#4

Överskottsauktionen som var för snart två år sen. Flört

Gammal tråd och förstainlägget är skrivet med rätt mycket "glimten i ögat" tror jag. Jag hörde i alla fall inte talas om att det var några kontroller och de 5-6 bilarna jag känner till därifrån gick lagom att få igång tillräckligt för att gå upp på lastbilen för egen maskin så det var aldrig aktuellt att ta ut dem på vägen direkt.

ROBBAN68
2009-01-17 17:55
#5

Hej Åke, Jag trodde nog att det var den auktionen som åsyftades, Bror min hade lite med det att göra, engelsmannen som ägde allt hyrde mark av honom till att ställa upp grejerna på och min bror fick till uppgift att hålla koll allt innan försäljningen- det var ju som att låta en räv vakta hönsgården!! vi provade allt som gick att få igång och tyvärr- eller som väl är kanske- hade jag ingen valp på den tiden. Tänk vad bra delar man kunde fixat då, typ däck, utrustning och annat kul.

Min erfarenhet av polisen häromkring är god, en av dom är faktiskt en bilhobbykollega som hjälper oss att hitta grejer till bilar.

Angående min vän med verkstadshandböckerna är läget i botten.

MVH//ROB

Upp till toppen
Annons: