Annons:
Etikettteknik
Läst 6276 ggr
Knirken1
2011-07-16 19:00

Instruktionsbok & reservdelsdito_903

Finns intresse & behov av dito information (på CD skiva) så sänd ett meddelande via "meddelanden" uppe till höger till min "benämning/signatur". Man måste gå med i "ifokus" först. Fixa namn/konto vilket är gratis förståss först så klart. Sedan kan meddelande fixas via "meddelanden" som sagt var. Skriv där in din hemadress (bara jag kan se den) så levererar jag en CD med "toppen info" på. Gratis om jag nu har någon tom CD hemma förståss. Varför?! Jag tycker bara det är kul om fler kan få & komma åt mek/tipsinformationen så att valphobbyn fungerar bättre, utan onödiga uppehåll och tveksamheter. Egentligen är informationen redan fri sett från Volvo men ack så bökig att komma åt så här "gesvint". Här handlar det om vanligt pdf format och med snygga register. Bara att leta fram & tex skriva ut samt ta med sig till garaget eller "dit ut" till 903-Valpen (militär.lill.valpen) MVH / Knirken1

Annons:
Knirken1
2011-08-11 23:33
#1

HALLÅ Hubbe. Dags att kolla din "ifokus brevlåda". /Kn1

Knirken1
2012-12-02 11:00
#2

( Bara en påminnelse att jag, i mån av tid, hjälper till med ovan nämnda gratisinfo, "ständigt pågående". Kolla bara inledande text överst & gör som jag skrivit så ordnar sig resten. /Kn1  Skrattande )

Upp till toppen
Annons: