Annons:
Etikettkörning-tävlingar
Läst 2782 ggr
cristian82!
2015-01-14 22:29

dragbalk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag är ny här jag undrar om någon kan berätta för mig om detta är till en volvo valp.

Annons:
Jocke W
2015-01-15 08:40
#1

Hej, 

Jag känner inte igen den alls, men ställ frågan på 

http://www.terrangbil.net/

istället, det är tämligen dött här.

Mvh Jocke W

Volvo C202-81

cristian82!
2015-01-15 08:45
#2

Tack det ska jag göra.

Knirken1
2015-01-25 14:29
#3

Absolut ej till en 903..  Alltså ej till vanlig klassisk militär-"lillvalp".

Själva kroken är av typen att lägga över ett ringdragfäste på, så som i militärsammanhang och även för typ entreprenad dito. Så ser det ut även på lill-valparna (egentliga d:o) , men resten är något annat.

Bläddra bakåt bland inläggen så finns bilder som visar hur det ser ut normalt där runt kroken bak. Se tex inlägget "dragkroksalternativ" en bit bakåt i tiden.

Visst har aktiviteten sjunkit här på Volvo Valp-avdelningen, men så är det även på Terrängbil.net, fånigt nog. 

Är inblandad i en del föreningsliv & det är lika över "hela linjen" även tex ang svårighet att aktivera folk att komma ut & göra något.  Styrelser går knappt att få till. Medlemmar sitter kanske hemma och "gnider" på surfmobilen eller vad de gör!? Valparna finns kvar säkerligen för en sådan knäcker man inte i första taget.

Kanske borde tas fram en sk "VOLVO Valp app" så folk hittar & skriver "något" i ämnet oftare så som tidigare. Kan någon fixa en sådan app så ruskade nog aktiviteten igång igen.         /Kn1

Upp till toppen
Annons: