DYRT ELLER BILLIGT
Var och handlande hos trängaxel gbg och köpte 2,5 liter militär färg och fick betala 600kr fy fan va dyrt eller har jag fel såg sedan hos roger i nässjö köp 4l betala 100kr litern
känner mig lurad

Det beror ju alldeles på vad det är för typ av färg du köpt.
Jag köpte 4 liter polyuretanfärg för 2000 spänn. Om det är vanlig alkydfärg så kan det vara dyrt, den skulle jag inte heller använda till bilen.
försvarets gröna militära fordons färg

Det var nog lite i överkant…finns även detta på nätet:
Sedan tillkommer ju frakt…vänta till sommaren så det inte fryser vid transporten -tål kronans färg att frysa? knappast det är väl som all annan färg på den punkten…hur har det förvarats -inte kul att öppna en burk och tvingas skicka tillbaka och hoppas man får något i retur…då är det ju en fördel att kunna gå till säljaren och reklamera… men 240kr/litern…
Jag kommer att i forsätningen att handla hos roger i karlstorp trängaxel blev jag besviken på….

Roger är en kanonkille, honom kan jag varmt rekomendera!
MVH /Chrille

#4 länken var ju just till Roger…han har en gammal sida och jobbar på med en ny sida…blev lite förvirrad -som om det nu skulle vara något nytt 
#Roger är hjälpsam och de aldrig några promblem att få tag på de grejer man behöver#4 De är den nya sidan som roger har