TGB11 stulen!!
Fick min tgb 11 stulen här i veckan!
bilen har aluzink kaross och är olivgrön över hela karossen, Den har också en "<F13 flyg flotilj logga i fronten och har gått drygt 4000 mil.
Reg nr TUZ 154
nattsvart dragbalk bakpå med en konsol med 60kula i.
fyra slitna pildäck med en reva i mönstert på det ena däcket
snälla kontakta mig om ni får reda på att någon säljer delar eller en hel bil i norra västmanland eller möjligen södra dalarna troligen i norra västmanland kring fagersta,
MVH Daniel

För djävligt att höra. Tror inte tjuven törs åka omkring med din bil. Troligen är den stulen för att sälja reservdelar. Kanske har han sett annons om att någon vill köpa tgb 11 axlar utomlands och har köpare. Resten vågar han inte sälja. Hoppas att du har den försäkrad. Har inte hört talas om stölder av våra bilar tidigare i Sverige, men väl i Norge. Men vi skall vara på vakt. Hoppas han åker fast.
Håller med. För djävligt. Men det är säkert så att den slaktas för att sälja delar.
Vi får hålla ögonen öppna.
Tack grabbar,trodde det ingick i fastighetens försökring som den stog i men icke,ingen försäkring gäller=/ men tack för ni håller ögonen öppna grabbs! får hoppas det var en mindre smart tjuv så man kan knipa han=)

var blev den stulen?
Den blev stulen i norra västmanland i närheten av fagersta.

ska hålla ett öga öppet på träffen i helgen. ett öra också om någon bjuder ut billiga 11 bils delar.
Thnx för det!:)

Posta för jösse namn det här på Terrängbil.net också. Stulet skall återfinnas och drägget inför skranket släpas!!!
jaa det skulle jag gärna göra om jag kunde med=/

Bara att registrera sig här: http://www.terrangbil.net/_forum/registration_rules.asp?FID=0
Längst ner klickar du dig vidare,,
//Danne
Njaah,jag är rädd att det inge går iallafall:) men du erik var ju snällt att du la upp ett inlägg på tgb.net du kan ju riva av det översta och klistra in beskrivningen av bilen där om du har tid över senare?=)

har du nån aktuell bild på bilen så man kan hålla ett öga öppet?