broms hjulcylinder c202
Är det någon som har en begangnad hjulcylinder till c202 vänster bak liggandes i så fall skulle jag vilja köpa den.
070-7471690
Är den av aluminium typen? Isf har jag nog några repobjekt.

Jupp det är det. repobjekt? jag kan vara intresserad. jag har gängsallad i anslutningsgängan på min. nya packningar har jag liggandes. hör av dig och tala om vad du vill ha. *L*
Handlar nog helt nya till min och de gamla är ok i loppen men packningarna har hårdnat nya repsatser följer med släng över ett mejl om du vill köpa dem.
Kommer nog köpa allt nytt så ett helt 202 system finns samt även en huvudcylinder som tidgare blivit över.
mina ny köpta cyl hade tallrikspackningar dvs inte samma kolvar med ringpackningar så jag vill ha betalt för två repsatsen kostar ca 100:- cylindrarna får du på köpet, vänster värmde jag bort rör nipplen igår ser ok ut höger har gängskador vid rör anslutningen tydligen har gängan på nipplen varit skadad men några oskadade gängor finns kvar och den går att använda den lossade lätt och behövde inte värmas.
frakt: kan jag posta dem kostar ca 50:- eller ska du ner här på träffen som är i helgen.
Varför handlar du inte nytt altyco ligger ju där du bor?
4 framcylindrar finns också samt 2 reserv repsatser
och långt tidigare lades en frisk huvudcylinder undan ev kommer den inte få vara hyllvärmare längre
en kopplingsslav till 202
ev finns även en frisk lamell utbytes med få mil ev en tryckplatta
jag nås på mejlen lättast eile.claesson@bredband.net
liten ändrig hjulcylindrarna har både ny och gamla samma cyl diameter jag behåller kolvarna för ringpackningarna eftersom dessa kanske klarar servo trycket bättre än tallrikspackningarna , cyl stommarna åker nog i soppbingen så de kan du ta gratis plus frakten.

jag gör nog som du säger och köper en ny på altyco. men tack ändå för erbjudandet. *L*
såg till en 11 bil som bilverkstan här köpte delar till att landroverns cyl var exakt samma som fram på 202 men till bak var det istället för en tum 1"1/8 annars stämde utseendet, priset var nog hälften men jag chansade inte utan tog rubbet hos altyco.