bladfjäderpaket
ingen som har ett bladfjäderpaket liggandes till salu? mitt har översta bladet på höger sida smullit av för mycket lek antar jag
.För svätsa är väll inte att tänka på och att plocka bort ett på andra sidan gillar dom väl inte på besiktningen skulle behöva nya hållare mellan fjäder och axel också dom som sitter är lite väl rostiga i alla fall mutrarna
det är till en 3314 68a ja höll på att det är bak det gäller

Tjena,
Det är väldans vanligt att översta bladet ryker på urvalpen tyvärr, jag och bror hann byta 2 st under 2 år på vår valp.Ring roger, han har gott om bladfjädrar till den. Tyvärr så funkar det ej att svetsa i fjäderstål. Se till att ha gott om WD-40, stort spärrskaft och lite jävlar anamma så är det snart bytt. Lycka till! 
/Chrille
har eventuel fått tag på hållarn så det får nog bli rondellen annars lär jag nog slå på en hylsa för muttrarna ser inte kul ut eller prova att spräcka dom, men jag köpte 4 bromtrummor och bromsköldar för en hundring av en snubbe här i närheten och han hadde hållare låg och skräpade i en låda han kommer hem i morgon så jag skall kolla om han släng dem eller ej