Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 2382 ggr
preusvarg
0

Bensinpump

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla glada valpåkare. nu har jag hittat bensinpump med siktglas liknande den på bilden. fast den jag har sitter siktglaset vid sidan om. den kommer ursprungligen från en marinmotor och har legat på hyllan ett antal år. det sitter en handpumpsspak på den och det låter som den fungerar. är det någon som kan ge mig ett bud på den.

passar B18 B20 borde väl passa B30 också men den kommer från en B20.

allt över en 200 är = affär.

jag har även ett dubbelförgararinsug till B20 bed två trasiga förgasare på är det nån som är intresserad? 100 kr eller något sådant..

finns också en servopump till Opel tror jag status har ingen aning. kan vara tät kan också läcka.. en 50 lapp kan den kanske vara värd.

har en hel del smått å gott på hyllan som ska bort jag håller på att flytta ur mitt garage.. jag ska göra en ordentlig inventering å se vad som finns så återkommer jag med en komplett lista över vad som finns. det känns så fel att kasta en massa bra att ha grejer.

preusvarg
0

smart som en hök e man ju också.. telefon har jag naturligtvis.. 070-7471690 grejerna finns i Huddinge

mhebert
0

Hej! Jag skulle behöva en bensinpump, har du kvar den?

preusvarg
0

ska kolla i kväll.. he he satt å läste inlägget. sen reagerade jag på att fan de  e ju likadana grejer jag har. sen kollade de e ju jag som skrivit. hur dum får man vara *ASG* jag e rätt säker på att den ska ligga nånstans i gömmorna. återkommer..