Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 4189 ggr
u773r
0

valp Säljes,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

9033  RAPTG bil  säljes pga tids och platsbrist.

Den har en ny motor (BLYFRI!) och sex fällbara extrasäten i bak. 

Besiktigad nu men behöver en del jobb för att passera nästa. Rostigt runt hjulhus och dörrar, packningarna till kopplingen är slut, ett par trasiga lampor och sånt där man lätt fixar om man har tid.. Dubbade vinterdäck ,snökedjor, och nästan alla packningar och lampor som behöver bytas ligger i skuffen.

finns i uppsala, säljer billigt.

TESSiER
0

Vad är billigt? ;)

u773r
0

7500:-

preusvarg
0

hmm så billigt att man nästan skulle slå till. men jag får nog inte hemma då får jag sova i den *L* och de vill jag inte nu när det börjar bli kyligt.

Nore
0

Hej valpägare, är det någon som har satt i dicel motor? Vad för svårt att få det att passa, har mina funderingar att köpa en valp o sätta i en lämplig motor eftersom jag kommer över bränsle till bra pris 6,10lit , jag jagar mycke o det är någon i familjen som tycker att jag förstör personbien, så har ni några tips så hör järna av er, jag är lyhörd för det mesta när det är intresant.               NORE jägare

preusvarg
0

#4 det finns en bra tråd om konvertering till diesel

bensko
0

hej

e från finland sku du kunna skicka liite fler bilder innifrån mm ti min e-mail benjamin.silin@stud.prakticum.net om möjligt, e mycke intreserad av din valp

StefanW
0

#4 Här är några trådar här inne som handlar om det!

Automat&annan motor C303

Funderingar ang diesel och frihjulsnav…

motorbyte i c202

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

kjell10
0

är den i körbart skick har du en köpare

caysie
0

Och jag köper den !! körbar eller ej !!

Bums direkt NU, står med pengarna i handen och väntar !!

bensko
0

asså halååå e bilen såld eller ej. sku va intreserad av att få veta. om ej ge mig mera info motor storlek, bilder mm

bensko
0

Är som sagt myyyket intreserad av bilen väntar ba på bilder o mer info så kmr jag efter den så snabt som möjligt.

caysie
0

Ehm, du bensko, den är din !!

Säger inget så har jag inget sagt ;)