Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 968 ggr
TGB11.net
0

Köpes TGB 11 / C303

På jakt efter en ny TGB 11 efter jag sålt min tidigare, denna kan stå var som helst i Svea-Rike, behöver inte vara reggad.

Krav:
- Måste Alu-Zink
- Måste vara 30år eller plus
- Motor och drivlina måste vara bra
- Däcken bör vara ok för ett antal mil till

Pris: (max) 35.000,- 

Mvh Andreas

sos
0

Kolla inlägget "Rapporter från Karlstad"…Toveks hade visst kvar en TGB11 Alu-zink men för 36,250:- inkl.moms.

Skicket på den kan säkert någon som var på auktionen bedöma åt dig om du är intresserad trots det lite högre priset.

TGB11.net
0

Stämmer såg detta, har försökt komma i kontakt för att få lite status på skicket, men det var inte så enkelt, så kanske någon som var med i Karlstad och läser detta, kan ta sig tid och skriva lite Flört

Som skrivit är jag precis färdig med renoveringen av den jag tidigare hade men såldt den. Det jag nu söker skall vara så bra att jag inte behöver börja med svetsning och skruvande på en god stund.

Zetor
0

Kollade på den i eftermiddag. Med mina ovana "valpögon" såg jag:

-stort hål i en rostig ljuddämpare
-v.bakdäck nästan slätt, dock var reserven ok
-inga snökedjor innanför den olåsta bakdörren
-i mitt tycke var bilen ganska rostig i underredet, jämfört med många av de övriga som såldes i lördags där en del var riktigt fina och underredsbehandlade.
På rutan en grön lapp där köparens namn/nr anges: "Förbud".
Vilket förstås innebär att någon hade gett ett bud innan auktionen.
På auktionsområdet fanns väldigt många fordon kvar. Kanhända där fanns fler osålda.

TGB11.net
0

Tackar Zetor

Då tror jag inte det är så aktuellt med den, har ett par andra alternativer jag hellre ser på.