Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettstorvalpar-c300-serien
Läst 686 ggr
Sugga
0

Idag är en underbar dag!!!!!!!!!!!!!!!

Tjoho, äntligen nu har det gjorts affärer, 11-bilen har blivit min så nu ska det ut och åkas i solen Cool

Affären blev god åtminstone från min sida 17500 spänn å då får jag en civilare med vinch, extra bakdel och fjädrar, styrservo, manualer och annat smått och gott. Dock lite att fixa: rost, rep styrservo, oljeläckage mm Den drar lite mycket just nu 3L/mil+ och massor med olja., men va f-n den blev ju billig och däck till patrolen blir det ju också. Så nu gäller det att ta fram motorsågen så den går in i garaget Förvånad

sos
0

Solklart - rätt inställning! skaffa spill-olja om nytt för dyrt och KÖR så det bokstavligt ryker…när du känt på det hela och har positiva vibbar (och kanske upptäckt något mer) så är det lättare att fixa det som behövs -lägg gärna in lite bilder på den i fotoalbumet…så får vi andra "dregla" lite…

TGB11.net
0

Gratulerar från en som precis sålt sin, och letar efter en ny Gråter

hhansenfishing.com
0

lycka till Flörtmvh hasse

Ryden
0

Gratulerar! Kul att du fick tag i ett bra objekt. Låter som du fick mycket för pengarna

Själv hade jag en riktigt p#ssig dag, växellådsfarsen fortsatte.

Jag hade äntligen tid att stå i verkstaden och byta växellåda (nr 4) men den visade sig komma från en 140 och hade fintandade splines, så nu har projektet avstannat igen.

Motorsåg är för mesar! Försök att köra dig in istället, jag skall försöka att lägga upp en bild på vad jag menar när jag har laddat kameran, mosade dörren en aning när jag försökte att backa in på känn :)

sos
0

Om det verkar trångt…tips ta fart och blunda med ett öga…Oskyldig

Sugga
0

Jovisst fart går väl men då välter väl hela garaget (eg ladugården)

Ang motoroljeläckaget har jag en ide om att sätta ett tråg under med returpump

Ryden hör gärna av dig när du kommit på plats i växjö så får du hänga med ut i skogen

Ryden
0

Jättegärna!
Vi har hittat ett hus i Öjaby nu, skriver kontrakt imorgon och får jag bara i en växellåda så finns både valpen och vi där i sommar.

Det finns en carport men jag har glömt att mäta hur högt det är i tak, får väl tömma ur däcken när jag skall parkera valpen :)