Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikett: teknik
Läst 1362 ggr
Svorsken
0

Asfalt 4 hjuling --**Bullister 500

Ny doning på vägarna till våren

Titta på denna

NORSKE BULLSTER SKAL EROBRE VERDEN

Publisert: 02.10.2007

Bullster 500 har i all hemmelighet blitt utviklet her i Norge. Nå er den klar for Europa-lansering på Milano-messen. MC-følelse og høy morofaktor er stikkordene for den asfaltorienterte firehjulingen.

JohnA
0

Men fyyyy vilken gräslig skapelse! Ser ut som en hjulbent gräshoppa dessutom. Men smaken är som baken delad. Det jag undrar över är varför man bara har datorbilder? Även om jag tyckte detta var en ful och helt onödig skapelse så är det kul med alla nya fordonsvarianter vi fått tillgång till via EU-normerna.

sos
0

Vilka skapelser det kommer -snart saknas väl bara Dr.Mugg dressen..whooahaha

Nädå… kul att det händer saker, men man får hoppas folk tar det försiktigt med dessa då olyckorna har börjat öka med den typen av fordon i trafiken… det vill gärna gå lite för fort…

JohnA
0

Schysst uppgradering för Dr.Mugg i så fall! Skrattande

Skämt åsido, jag måste säga att konceptet känns ungefär som med "discojeepar", d.v.s. man tar ett arbetsfordon för terräng och gör en gatmodell som ser häftig ut men blir en dålig kompromiss. Jag förmodar att "bullstermojen" ändå blir riktigt duktig på vägen, som en slags gränslad gocart. Kan säkert vara hur kul som helst att köra.