Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 5887 ggr
TGB11
0

Startkablar med natokoppling

Säljes:

Lång startkabel (troligen fem meter) med natokoppling (hane/hane). Tillbehör som följer med: En adapter (till hona) samt sladd med natokoppling i ena ändan och två lösa klämmor (om natokoppling saknas på ett av fordonen).

Natokoppling sitter bland annat i TGB 11 (vid batterierna) kallas även "gristryne".

Bra skick, militär bautakvalitet (de kan i princip hjälpstarta en finlandsfärja)

Pris: 1 200 kronor. (Nypris över 4 000 (+ moms) enl uppgift.

Storra
0

Vart bor du?

TGB11
0

Både jag och kabel finns ett stenkast från Borås.

Storra
0

Kan man komma o kolla på dom i morrån då? (Måndag)

Beau
0

Räcka ut tungan

Köpte i somras ett bensindrivet elverk från norska armén. Betalade Norska kronor 1500. DÅ FÖLJDE DEN OVAN BESKRIVNA KABELN MED!!

Kan skaffa fler till samma pris för den som är intresserad,

Beau
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Flört

Bild på Elverk med tillhörande kabel. Instruktionsbok medföljer.

lostmygun
0

Beau!

Har jagat dessa elverk utan framgång ett tag. Jag vill köpa två stycken.

Utgår från att det nämnda priset är inklusive (norsk?)moms och eventuella tullar. Vad kan frakten kosta?

kontakta mig på 033-230021 eller aake.sandqvist@telia.com

Beau
0

Hej Lostmygun!

Pris är ca 1750 SEK inklusive moms och fraktfritt inom Sunne kommun, Värmland. Jag tar hem via en kompis i Norge.

PS. Finlandsfärjor startas med strartluft!

Chrilled
0

BEAU, Hur mycket effekt lämnar det där elverket? 2 eller 4takt? Lite mer info vore fint då jag är ute efter nått att ha när det blir mörkt i husetGlad

/Chrille

Beau
0

Elverket lämnar 12V, 24V eller 36V. Vid 12V och 24V 17 Amp och vid 36 V 11,5 Amp. Motorn är en tvåtakts Sachs motor på 1,5 hk. Vikten är gissningsvis runt 25 kilo. Startkabel med Nato-koppling, kapell och instruktionsbok medföljer.

Chrilled
0

#9 Ok, Det lär inte bli mycket ljusare i huset med den ikopplad alltsåFundersam Tack för svaret iaf!

MVH /Chrille

Klabbe
0

Uniphon säljer nya nato kontakter

kjetil
0

Sist jag var hos BJM i Nossebro hade dom valpen start kablar på hyllan (beg) kommer inte i håg priset men uppfattade det som överkomligt.

länk till deras hemsida http://www.bjm.se/

Kjell//

Räcka ut tunganFlört

Beau
0

Kan tyvärr inte ta emot fler beställningar på elverk med kabel.