Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 1042 ggr
Kalle
0

Valp hyres

Pizza_DUDE
0

Inte för att vara taskig, men det hade kanske varit bra om du berättat var nånstans, hur länge du vill ha den osv, osv..

Kalle
0

Oops, gick litet fort det där. Här kommer texten.

Jag skulle behöva hyra en valp (med förare) för en kort transport mellan Enskede och Karlberg i Stockholm av min gode vän Chrille som ska gifta sig. Han har inte gjort lumpen, så vi tänkte ha litet lumpentema på Svensexan.

Vad vi behöver är en valp i ca 1h, mellan 8:00-9:00 morgonen den 12:e november. Vi betalar 1000:- till den morgonpigge förare som kan tänka sig att ställa upp och hjälpa oss med detta. Vi behöver hjälp att köra Chrille och ytterligare två personer från hans hus i Enskede till hinderbanan vid Karlbergs slott.

Mvh,

Ferdinand

lasse.old
0

Här finns Valpen en 202 med 6 platser inkl. förare .

Jag bor i Huddinge (runt kvarteret) och kan ställa upp om du är intereserad.

Lasse

piteper
0

Hmm. En C202 kanske inte är optimal som lumpentema eftersom svenska försvaret aldrig har haft den modellen ;-)

mikal
0

piteper och du tror att nån som inte har gjort lumpen
klagar på något sånt? Skrikandes

piteper
0

Kanske inte. Men OM han gör det så är det ju lite pinsamt…

mikal
0

Pinsamt? På en svensexa?

DEFENDER
0

202 är som att åka med 240dl med stora grova hjul  om de  ska  bli lite specielt ska de nog va en kappel valp 903 .

hhansenfishing.com
0

TACKAR DEFENDER FÖR ETT GOTT MORGONSKRAT

Kjelle69
0

Undrar hur det gick med svensexan, fick han tag i en valp, blev alla fulla, slutade det lyckligt eller vaknade han i narvik.  Det trista med en del forumtrådar är att man ALDRIG får veta hur det gick Grrr

DEFENDER
0

SÄGER SAMMA SOM #10Fundersam

hhansenfishing.com
0

fan jag skull vilja vaknaa i narvik då har jag bara att fortsätta 20 mil till så år man i ursprungs fjordenSkrattande