Inte för att vara taskig, men det hade kanske varit bra om du berättat var nånstans, hur länge du vill ha den osv, osv..
Oops, gick litet fort det där. Här kommer texten.
Jag skulle behöva hyra en valp (med förare) för en kort transport mellan Enskede och Karlberg i Stockholm av min gode vän Chrille som ska gifta sig. Han har inte gjort lumpen, så vi tänkte ha litet lumpentema på Svensexan.
Vad vi behöver är en valp i ca 1h, mellan 8:00-9:00 morgonen den 12:e november. Vi betalar 1000:- till den morgonpigge förare som kan tänka sig att ställa upp och hjälpa oss med detta. Vi behöver hjälp att köra Chrille och ytterligare två personer från hans hus i Enskede till hinderbanan vid Karlbergs slott.
Mvh,
Ferdinand

Här finns Valpen en 202 med 6 platser inkl. förare .
Jag bor i Huddinge (runt kvarteret) och kan ställa upp om du är intereserad.
Lasse
Hmm. En C202 kanske inte är optimal som lumpentema eftersom svenska försvaret aldrig har haft den modellen ;-)

piteper och du tror att nån som inte har gjort lumpen
klagar på något sånt? 
Kanske inte. Men OM han gör det så är det ju lite pinsamt…

Pinsamt? På en svensexa?
202 är som att åka med 240dl med stora grova hjul om de ska bli lite specielt ska de nog va en kappel valp 903 .
TACKAR DEFENDER FÖR ETT GOTT MORGONSKRAT
Undrar hur det gick med svensexan, fick han tag i en valp, blev alla fulla, slutade det lyckligt eller vaknade han i narvik. Det trista med en del forumtrådar är att man ALDRIG får veta hur det gick Grrr
SÄGER SAMMA SOM #10
fan jag skull vilja vaknaa i narvik då har jag bara att fortsätta 20 mil till så år man i ursprungs fjorden