Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikett: köp-sälj
Läst 1661 ggr
jonaz88
0

Köpes: C202 / Blinkersglas fram vänster

Som topic säger,

Jag söker helt enkelt blinkersglaset fram vänster (kanske är samma som på höger?) då mitt har gått sönder.

Någon som vet var man kan få tag i ett sådant?

Tack på förhand!

TESSiER
0

Altyco kanske?

preusvarg
0

Knepiga grejer om man vill ha orginal har jag hört jag ska kolla om jag har något kvar. annars e det en variant att dyka in på en firma som tillhandahåller sidomarkeringsljus till lastbilar dom kan i bland ha den storleken eller väldigt nära. jag återkommer om jag hittar något.

eile
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Höger och vänster är samma, slängde mina och köpte mindre och snyggare, kolla med lantmännen eller vanliga tillbehörsfirmorna något av de större sidopositionsljusen bör passa.

hfb608
0

jävligt fräch 202 eile!

jonaz88
0

Preusvarg: Kanonbra, kolla om du hittar något!

Annars får jag helt enkelt köra på eile's variant!

preusvarg
0

jag var ute å kollaade nu. tyvärr. det ända jag har kvar är ett av instrumenten och tre strömbrytare med säkerhetsspärr. så jag antar att glaset försvann i garageflytten . sorry

eile
0

kollade lite i bilatlas webb katalog och där finns lite olika att välja på en variant som sälj som oranga stoppljus 106x45 mm  sen finns div blink positonsljus några lite större.

kolla båda katalogerna i talmu katalogen var stoppljusen

eile
0

Glasen finns kanske på volvolastvagnar eftersom grill, lycktkransar blikersarna  kommer från f82, f84.f86, f88,  f89