Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 2327 ggr
DEFENDER
0

tgb 13 köpes

Köper din TGB 13 bil betalar max 20.000 ska va välvårdad

hhansenfishing.com
0

va fan är du inte nöjd med pärlan du har eller vill du bara ha fler leksaker?

magictrain
0

Hehe…ler lite..

Köpes, välvårdad TGB13 max 20.000:- !!

Javisst… En Lamborghini Diablo tack, ska inte dra någon bensin, vara nybesiktigad och max 35.000:-

(Ps skatten måste vara betald…) 

Skrattande

Pizza_DUDE
0

@2

Lite så jag också känner.. :)

magictrain
0

Ja, fast det var säkert inte seriöst menat.

Det är säkert bara ett skämt. Jag tyckte det var ganska roligt skrivet iallafall.

DEFENDER
0

Jag ska på väg kolla på 13bil han vill ha 40000 men jag har prutat ner den 30000 över telefon ska bli kul  med 3 axlar faktisk har den bara rullat 1400mil rostfri sa han. Med de roliga är att jag får köra 60mil hem jobbigt. Men jag behåller så klart min ur valp också.mvh defender

hhansenfishing.com
0

ja det är väll bara att gratulera då  får man säja lite avundsjuktFlört

hhansenfishing.com
0

ha en bra resa hem

hhansenfishing.com
0

fan 60 mil du får berätta hur mycke soppa det gick åt

DEFENDER
0

Tjena hhansenfishing.comGlad säg inte så jag kommer att få bensin frossa så detta kommer att bli dyrt 12l kr litern x ca3l  ca 36 kr milen  (suck) =) mvh defender

Rick
0

Körde hem min 13 bil från Göteborg till Örebro = 30 mil, höll 80km/tim hela vägen och den drog 2,05 liter milen. Det är inte så farligt. Då var det mer irriterande att antennen till radiolurarna tog i taket, med dålig mottagning som följd. Lycka till det är mycket roligare med 3 axlar. Bytte själv mina två 11:bilar till en 13 och en 30 bil.

magictrain
0

Jag körde hem min TGB13 från Helsingborg, 63 mil, spännande..

Hade bullat upp med fika, mackor, kakor, dricka, cd-spelare och Peltor headset, låååång resa… Men kul.

Men bensinförbrukningen var faktiskt lägre än Jag trodde. Åkte enligt mätaren cirka 90km/h och den drog snitt 2,15lit/mil

Inte farligt med tanke på utväxling och storleken på motorn. Tre axlar är sanslöst kul!, Säger en som aldrig har haft något annat…

DEFENDER
0

Då får jag räkna med att resan blir billigare tack  för info mvh defender

lostmygun
0

Defender: Köpte du eller kommer du köpa 13-bilen ovan?

Är den fortfarande till salu?

Jag är intresserad om inte du köper!

mopar
0

Hej, när jag körde hem min TGB 1314 , så låg jag runt 67-70km/tim och den tog 1.8 liter per mil…-klart godkänt med tanke på vikt/motor/däck….-men jag hade ju iof inga bromsar som tog eller låg på det minsta   Räcka ut tungan

putte
0

Köpte en TGB 13 igår för 20000kr med 302,9mil. Gottland bil= saltfritt va? Enda felet en hjulcylider på främre bakaxel, läkage. Därav priset?Penga mun

hhansenfishing.com
0

det var ju ett superpris rost kostar mycket grattis och lycka till mvh hasseGlad

DEFENDER
0

#15 Kanon pris

AEriksson
0

#15 Gratulerar Cool

putte
0

Jo man tackar. Broms delar redan på gång från Altyco. Ca 250 kr/hjul (delar till 2 cyl). Nä rost vill jag inte laga. Har ju en 3314 som är inne på "långvården" rost, bromsar, motor, axlar, diffar, servo,mm,mm. Vill ju ut å leka i år bland andra lätta 4x4, 6x6. Blev ju avvisad från endel träffar med min förra 6x6 lastbil. GMC 6x6 -43a med en totalvikt av 10t.

DEFENDER
0

2 #,3# dom tror inte på oss dom verkar har rätt dålig pris koll