Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 2038 ggr
jonaz88
0

Köpes: Stötdämpare fram C202

Då mina dämpare fram är ganska slut (en helt av och den andra allmänt kass) så letar jag nytt, eller ja, begagnat…

Är det samma som på gammel-valpen?

Tack på förhand,

Jonas

hfb608
0

är det samma som gammelvalpen så passar biltemas till mitsubishi pajero. är dock osäker på artikel nummer.

eile
0

läser du pudel till pittbule så tror jag detalj numret är med på ersättningsdämparna gasdämpare visserligen mycket styvare än orginalet , 2-3 st orginalare standar 202 har jag liggande som varit med som reservare och handlats beg av altyco.

Ge ett bud du kan få dem billigt, finns i värnamo men ska till jkp i helgen och där gick väl din bil förut annars finns ju bussgods.

jonaz88
0

Eile: Ja, men jag tar dem då så möts vi i Jkpg!

Vad vill du ha för dem då, vad är billigt? ;)

Tack på förhand!

eile
0

ska kolla antal och skick, pris ge ett skambud

ska upp till bussstationen och lämna av barn vid 13 tiden lördag men sen en shoppingrunda på A6

jonaz88
0

Hehe, ja men det blir fint, då får vi ta och träffas där någonstans!

Skambud, hmm, jag vet ju inte vad dem är värda, men 200:- låter ju billigt i mina öron ;)

eile
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

13:55 lördag vinkar jag av dottern vid stockolmsbussen, åker i en audi 100 med PRW på plåten  ev åker min mobil med på bussen så därför kan jag inte lämna ut mobilnummret nummret, men du kan mejla mig dit på eile.claesson@bredband.net

Tar med mig alla så du får själv välja de 3 klenare är köpta från altyco och volvostämplade, de grövre har lite längre slaglängd än volvoorginal

eile
0

Skambudet taget, men jag bjuder på en dvs 400:- för 3st orginalare de ser bättre ut i verkligheten än på bilden.

tar du alla 5 så blir det 500:-

jonaz88
0

Japp, ta med alla så ska jag välja och vraka!

Syns på lördag!

/Jonas