Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikett: köp-sälj
Läst 1513 ggr
hyttebacken
0

Köpes: Baklykteglas och värmare

Hej glaset på ena baklyktan har spruckit på min 9033:a -67. Har någon ett sådant till salu. Ev. en hel baklykta. Skall vara den som sitter orginal där hela runda glaset är rött.

Vill även köpa en motorvärmare (orginalet med blåslampa som kopplas in i sido uttaget på valpen.) Värmare och blås lampabehöver inte vara i toppskick men helst fungerande…

hyttebacken
0

Nu har jag köpt värmare.

Söker fortfarande efter lyktglas / baklykta. Om ingen har något kan ni tipsa om något ställe (läs företag) som kan tänkas ha.

danneape
0

Har du kollat på laplander.nu ?

//Danne

hyttebacken
0

Ja, men han verkar bara ha modernare lyktor. Eller oxå hade de andra modeller i Norge på sina "Felt" valpar (?) Över huvudtaget verkar det ha varit en hel del skillnad på den norska Felt jämfört med valpen om man skall döma av de belysnings detaljer som finns på laplander.nu. Se bara på "Stridslys" en helt annan typ än vår svenska mörkerbelysning. Kan kanske ha att göra med att Norge var ett Nato land och följde Natos standard vad det gällde belysning.

Nej mitt hopp står till att någon har någon valp som skall skrotas med hela baklykte glas…

jorgen-p
0

tror jeg har baglygte glas for dig, men kan du ikke lægge et billede ind her så skal se efter.

Hbg-Tgb
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nya valp baklyktor för de som är intresserade.

//Jonny.

JohnA
0

Jag har EN begagnad komplett baklykta av Johnnys modell här ovanför. (plus ett dåligt lamphus utan glas). Om Hyttebacken köper min ensamma lykta kan jag köpa Johnnys par om priset inte blir för högt. Jag vill mycket hellre ha två originallyktor än de fula fyrkantiga som sitter där nu.

ZilverZurfer
0

Hej Jonny,

Har Du flera lycktor? och även mörkerkörningslycktor fram?

Vad är priset vid köp av 2??

Mvh

ZilverZurfer

Hbg-Tgb
0

Hej ZilverZurfer,

Jag har fler orginal valp baklyktor på hyllan om du oxå vill ha, jag tar 150 kr för 2st.

Har även mörläggnings lyktor till valp,,

Hör av dig om du undrar någonting.

//Jonny

hyttebacken
0

Hej Jonny! Jag köper gärna två lyktor av dig för 150 kr. Var bor du? Med tanke på om du skall skicka dem eller om jag skall komma och hämta dem. Du kan maila mig på hyttebacken@yahoo.se

MVH Fredrik