Oj då!
Oj då! Här kommer man en sväng till Sverige och finner iFocus Valpsite blomstrande som bara den. Ny forumvärd och ett jäkla hålligång. Folk skriver ett och svarar annat och endel svarar t.o.m. på det som det ursprungligen handlade om. Hur har ni lyckats få en sån jäkla fjuts på debatten. En del kan t.o.m. stava på svenska och skiljetecken används stundom frekvent.
Lycka till i fortsättningen - vill ni ha kommentarer från mig så får ni sno er för på måndag bär det av ut i världen igen och kanske jag tittar in i september i år, en vecka eller två. Där jag rör mig är det litet halvrisigt med internetanslutning och förresten så blir det inte så mycket tid att umgås i cyberrymden - man måste ju ta sig fram i geografin först och främst.
Hej hopp iFocus - var snälla med varandra.
Vi hörs kanske
hej
Egil
Välkommen inom och tack Egil.
Personligen vill jag tacka alla er som är medlemmar på VolvoValp, utan er har vi inte denna aktiviteten, stå på !!! 
Mvh Andreas

Oj då säger jag med.
Vars är du någonstans då Egil? I stugan?
Det var längesen sist. :-)
Tillfälligt i Sverige. På måndag blåser jag iväg igen - vete HM, HM vart. Släpet är lastat på söndagkväll så - få se…
Hur går cykeln?
Hare
egil person eller hurfan det nu är??

Hmm… Varför har du två olika alias Egil? I inlägget ovan hette du person, men avslutade med Egil. Lustigt.
Oj da … men kör på både Egil och Person

Kanhända även på ValpHusse?
Valphusse får stå för sig - Egil är en person för sig.
Det är tokigt om man förväxlar sak och person.
@Varför har du två olika alias Egil? Jag har inte alls två olika alias - jag har ett alias och ett annat namn. Språket grabbar, språket…
Kanske Kimto även har flera än ett namn i dopattesten…?
Nu slipper ni mig ett bra tag (till september i första rycket, tror jag - fortsätt och trycka på reklamrutor så blir alla gladare.
egil person

Den gåtfulle och mångkunnige Egil… :) Undrar vad Valphusse är för en sak, eftersom Egil är en person? Person… :) Jaja.
Välkommen igen Egil person! Och jag har inte behövt klicka på så mycket som en reklamruta sen jag började tjöta på det här forumet, så du kan säkert hoppa över det du med…
Synd att det är lite dålig fart på universalteknik, det borde kunna vara bättre. Hur går det för Klas, bleve det nån förening?
Hoppas du tar nå bilder när du är å far och att du visar vad kul du gjort.
Erik