Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etiketter: köp-säljreparation-renoveringmaterial-delarstorvalpar-c300-serien
Läst 591 ggr
boströmmen
0

på jakt efter en valp som A-traktor

jag har sökt igenom annonser på blocket i månader nu, men det finns inte så många Volvo "valpar" där, hittade denna sida o tänkte att jag kunde få rådgivning här, och eventuellt någon som skulle kunna hjälpa mig att hitta en valp av något slag.

jag har stort intresse för militärt, jag brukar titta mycket på hemliga hemligheter på youtube, skulle kunna rekommendera det till andra här som är eller vill bli intresserade av hur vi hade det under det kalla kriget osv.

men i alla fall, jag är ute efter en Volvo Valp som jag kan ha som A-traktor inför nästa år (ska ta kort o teori snart, o farsan e inne på det med) ska kunna ha den som en daily driver typ, man ska kunna utföra jobb i terräng med mera. sen ska man ju visa polarna vem som bestämmer… ett krav jag har är att den går in i garaget om den är under 2.30 hög, annars är det nog bara att köra på.

om denna sida är aktiv fortfarande skulle jag bli glad att få några tips om vad man ska leta efter o så, skriv bara till mig på denna sida om du har något du vill säga.

vi hörs // Eddie

[Jimmy.L]
0

Facebook är mitt hetaste tips kolla med gruppen Försvarsmaktens transportmedel från dåtid till nutid .

Niklas
0

Många modeller är mellan 210 och 220 centimeter höga så du bör få in dem i garaget.

Valparna är rätt dyra, men här är den billigaste jag hittar på Blocket just nu.

» Volvo Valp 3314SU säljes i Olofström - Blocket

Den ser inte ut som ett militärfordon direkt. Vill du ha det finns de här två:

» Volvo terrängbil 11 säljes i Pajala - Blocket

» Volvo C303 - TGB11 säljes i Österåker - Blocket

Här är ytterligare några Volvo-valpar för 30.000 kronor:

» Volvo valp L3313 PU säljes i Värmdö - Blocket

» Volvo valp 3314pu säljes i Värmdö - Blocket

Här har du en färdig A-traktor för 35.000 kronor:

» Volvo valp 4x4 säljes i Linköping - Blocket

En röd:

» Unik Volvo Valp C202 säljes i Österåker - Blocket

Hoppas du hittar någon du gillar!

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

boströmmen
0

#1: okej, ska ta en titt där nu ja, tack för tipset

boströmmen
0

#2: jag är lite lat av mig, så jag söker inte så brett, mera straight on, men tackar för att du hittade några, ska titta igenom dem nu