Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 696 ggr
AEriksson
0

God Morgon - Tirsdag

Hejsan

Jag tänkte starta en fin lite trend på forumet, detta är något som jag själv har uppskattat från andra forum jag deltar på.

Idén är att den första som vaknar till en ny dag på forumet, tar sig friheten att starta en posting med rubriken: God Morgon - (och dagen)

Skriv gärna lite om dina planer för dagen, väder och vind där du bor.. eller andra trevliga aktiviteter som skall ske, på detta sättet så får vi också lite social aktivitet på forumet Cool

Så God Morgon !
Oslo bjuder på 7,5+ med mulet väder, till helgen skall jag på terrängträff vid Gardermoen/Trandum, skall ta massa bilder och skriva en lååång artikel.

Hur ser din dag ut ?

FormerMazda
0

GodMorgon!

Idag gick jag hem sjuk. Alldeles nyss faktiskt. Så min dag blir lugn..

Chrilled
0

Gå och lägg dig, bums! Eller föresten, ladda upp lite ränneslättsbilder så vi får något fint att titta på! :)

FormerMazda
0

Ja det kanske man kunde sysselsätta sig med. Ska bara skala ner dom lite först..

Ska inte du jobba förresten? Skrattande

Chrilled
0

Skala ner? kräks adsl modemet eller? ;)

Jobba? näää, det är ju inget kul!

FormerMazda
0

Telia adsl 0,25 är ungefär lika snabbt som en mazda på 3burkar med husvagn efter.. Du vet ju.

Men jag lånade Anders 303:s tråd "Bilder eksjö". Se o njut!

soren-b
0

God em.

Härliga Härjedalen är blåsigt och kallt 10,5° och vindar från fjällen i väster, SMHI spår snöGråter

Kan tala om att björnarna börjar bil lite väl närgångna, dom ligger på gräsmattorna och äter gräs och vilar…

Sören

wodger
0

Hej!

För mig så är det så att jag fått tag på en kollega som ev ska kolla på min bakaxel på valpen. Men det får bli till hösten troligen….Det skall visst vara lite kusligt att shimsa kronhjul och sånt hörde jag……

+10 grader fint väder men nu på em så har himlens portar öppnat sig……

Lev väl

hhansenfishing.com
0

Hallånen är lite trött på grund av två skäl, ett jag har gått natt vakt i båthamnen där jag har min gamla träbåt ligger det har varit 4-5 grader och regnat hela natten, till och med min hund micky blev less runt 03.30 och kollade undrande vad fan vi gorde där blöta och frusn, men tjuvarna tyckte inte häller om vädret för jag såg inte en levand själ på hela natten, så alla båt ägare kan lungt åka ner och se att allt är orört. Två åkte till däckis under förmidagen och skulle hämta mina Trelleborgare och det visade sej att det var Good Year och att att ett däck hadde små torr sprickor men bra mönster och jag slapp betala för det + han lovade att ett annat skulle komma innom kort så jag får väll vara nöjd endå för 3000 kr med fälg så kan jag ta det, var för trött för att orka bråka om det. Så hoppas på bättre väder tills i morgon så jag kan ligga på min grusplan och skruva, skall tvätta lager och chimsa om dem när jag ändå har den upp pallad, i värsta fall får jag sätta upp ett partytält över, ha det gott alla valp surfare mvh en trött HasseLedsen

AEriksson
0

#6 Seriöst ? Björnar på gräsmattan !!

soren-b
0

God morgon

Japp, björnarna blir mindre och mindre rädda för meniskor.

En jobbarkompis som har hästar kan inte ha dom ute utan

tillsyn med så närgångna "grannar"

Pia
0

Men vilken trevlig idé!! Hoppas det är ok att jag härmas lite inne på Katter…? Självklart med angivande av idémakaren:)