Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 691 ggr
AEriksson
0

God Morgon - Lördag 3/6

Strålande sol och redan 17+ i solen på Frogner. Nu är det bara 30min innan jag gör till träffen på Trandum, rapport föreligger under kvällen.

Ha en strålande lördag :-)

hhansenfishing.com
0

God morgon valpisar växlande monlighet 15 grader i åmotsbruk, i dag blir det en tur med valpen upp efter ån med teleskop flugspö och prova ta någon öring ha det gott mvh Hasse

psson
0

God forsättning på denna lördags eftermiddag. Det är mulet med överhöngande risk för regn här på östkusten. Ganska varmt men ingen sol. Sitter med min kopp kaffe och drömmer mig bort… Valp, Vatten och skog.. Ha det gott!

Fridens / Psson

Chrilled
0

Har precis klippt gräset och kört lite trimmer, Tog 11an och körde några100 m, den skulle ju flyttas inan klippningen. Man blir ju inget sugen på att ta en sväng i skogen… Annars strålande sol, ca 18° fast lite blåsigt dock. En polare med sambo kommer hit och grillar ikväll med oss, ska bli fint med en köttbit och pilsner!

Ha de gott allihop!
/Chrille

hhansenfishing.com
0

Kul Chille att du fått in en liten filmsnutt, har skaffat ny mobil med video möjligheter på skall kolla om jag kan mejla filmsnuttar till mej själv och lägga ut dom här, hoppas du får fint väder i kväll blåsten brukar lungna sej mot kvällen,så det blir nog bra mvh HasseGlad