God Morgon-Söndag 4/6
God morgon ca 17 grader, sol, vindstilla, perfet fiske väder, det blir nog ent tur med valpen och fiske spön i dag åxså tar med kameran och hoppas på björn möten, såg en hel del färska björn spår i går, dom har varit på samma ställe flera gånger under våren, kanske jag har konkurans om fisket för på mina favorit fiske platser har björnarna varit vid fler tillfällen, har koll på det då jag krattar väg kanten där och nya spår från olika stora björnar har infunit sej där vid olika tillfällen, får se när första bilden med valp och björn på samma bild, skulle vara kul med en sådan två skogs kungar på samma bild ha det gott alla valpisar, mvh Hasse
Godmorgon denna underbara sommar morgon! Solen skiner och fåglarna kvittrar, en perfekt dag för alla sommargäster att trängas på Ölandsbron. Då är det tur att man inte ska dit! Ha det gott idag!
Vänligen / Psson
Kanon morgon norr om Oslo, varmt och gott.
Sitter och ser igenom ca 300bilder från terrängträffen igår på Trandum…. blev riktigt sugen på en ny tur, men frugan har satt förbud på alla andra aktiviteter som inte heter "skyffla jord, ordna en gräsmatta", kanske jag lyckas med en liten tur på måndag.
Ha en strålande söndag folkens….
Godmorgon Här i Varberg är de strålande sol och helt moln fritt 14 grader i skugan de blir att pyssla lite i trägården idag stor pojken ville köra fyrhjuling så då kan han kör på tomten när vi är där och rensar ogräs. Lycka till med fisket och hoppas du inte träffar en björn ha en trevlig dag mvh FREDRIK