Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 1033 ggr
hhansenfishing.com
0

GOD MORGON FREDAG 2/6

Hej idag är det strålande sol och 20 grader i solen redan nu i Åmotsbruk.Jag fick klar framaxeln i går under hembygda tält av militärens regn ponchos, hoppas woblet slutar nu,idag skal nya knutkors inhandlas så jag kan prova ny däcken och om woblet upphört, så idag skiner man i kapp med solen, ha enbra dag vlla valp surfare mvh HasseSkrattande

omega24v
0

Här i Nässjö är det också strålande sol. Hoppas det håller i sig och inte "som vanligt" drar ner gardinen strax innan man knallar ut genom dörren när det är helg.

Min helg bjuder mig en stockholmsresa. Ska träffa en gammal polare. På söndag ska jag passera Enköping och sälja ifrån lite grejor innan jag far vidare till Alingsås där min syster bor, ska vara där till tisdag.

Inget terrängbilsmecka i helgen alltså. hhansen, jag knogade ihop skyddstak av presenning när jag skruvade med 13-bilen för några veckor sen. Mellan skurarna blåste det jävvvlar och FLAX!!! så slet sig hele skiten och landade fem meter bort.

Erik, Nässjö

AEriksson
0

Kroppen värker efter att jag skyfflat massa jord till det som tydligen skall bli en gräsmatta. Idag var det i alla fall varmt när jag gick till jobbet. Dagens första möten är färdiga, snart tid att ta sig lite mat, och sedan resten av tiden till möten för jag skall gå hem och fortsätta skyffla jord.

Till helgen skall jag besöka en träff på Trandum vid sidan av Gardermoen, och kanske tar jag en tur upp till terrängträffen på Rena på söndag, så ser du en riskokare (Hyundai Tucson) med teksten VolvoValp.iforum.se på sidan….. ja då är det mig Glad

Ha en strålande fredag folkens

Lennart
0

Hej alla

Här i Uppsala är det strålande sol, ljust nu.

Skall fråtkvällen dra iväg till landet(= väster Sundsvall) för att

fira veckoslutet med lite valp-körning. Har även ved som måste dras fram.

Må väl alla valpåkare och ha ett fint veckslut.

Lennart

wodger
0

Hej!

Ev skall jag i helgen ta med mig valp och tant till Nssebro Power meet på lördag. Massa jänkare överallt, tänkte dom kunde se vad kvalite´ är! 

Skrattande

Samma dag är det krigens dag i Göteborg, försvaret skjuter STORA salvor och studsar på land med stridsbåt -90! Charlotte Perelli och Joe Labero ska visst va där med. Gratis entre´.

Få se vad det blir. Har lite beslutsångest. Här är det mulet och 12 grader varmt för tillfället. Trevlig helg på er allihopa! 

Cool

wodger
0

Nossebro………………

DEFENDER
0

VARBERG 13,8+ grader varmt kl 19.06

roy25
0

JA DET FINS DOM SOM ÄR LITE HÄNDIGA I DEN HOLLAN SOM HANSEN MEN DET BLIR GORT I ALL FALCool

hhansenfishing.com
0

Tack och välkommen roy 25 du är välkommen trots att du sålt jeepen nu får du leta nya projekt ring om du vill ha hjälp mvh Hasse