Bilder Eksjö
Ligger nya bilder på våran sida www.skogspaddan.se

Nice 
Det ser ut att ha varit roligt. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

mycket trevliga bilder 

Fränt!

Som ni ser så är snyggingen på sista bilden (#10) väldigt instängd. Vi fick bort övre delen på passagerardörren samt på bagagedörren, de andra satt som berget trots att vi försökte övertyga med mejsel, yxa och vinkelslip!
Rör i rör är ingen bra idé… Vet ni någon som har en uppsättnings fräscha dörrar som de vill sälja nått ortroligt biligt?
Slitna valpdäck utan fälg finnes som inbyte om så önskas!
/Chrille

En bild från lördagen har jag. Plötsligt när jag gick runt och kollade i kanten på björkträsket, så vrålade en B20 och en meter ifrån mig for en Valp ut från skogsvägen med något mindre än en hjärtattack som resultat. Det röck till bra i en lina de krokat i änden på Valpen och i andra änden på linan drog de lös en öppen Valp som satt sig ORDENTLIGT i diket. De tog med sig nåt mindre träd i farten och diket såg ut som en illa plöjd åker.
Nåväl. De som suttit fast var inte ledsna. Mindre än en minut efter att de krokat loss linan for de iväg inåt träsket igen och kom ungefär cirkagurka fem meter längre än första gången. Hur de bar sig åt vet jag inte, men bilden talar för sig. Det ryktades senare att nån ska ha slagit i huvudet under en vurpa och det kanske var nån av de som åkte i den här.

Anders har lovat parkera ett par filmsnuttar åt mig på lämplig plats, men jag vet inte om mailet fungerade som det skulle när jag skickade. Hur som helst hoppas jag snart at det ska finnas en Blazer med Volvoportaler, en kaross-13, några Willys, Suka och PV-Jeep på rörliga bilder (tyvärr utan ljud) att kika på här.

Det var en urvalp med portaler som gick fram nåt jävulskt, Han åkte i 8or runt alla willysar med V8 och stora däck på tipsrundan kan jag säga, verkar dock som om det gått lite väl bra här 
Trevligt värre som det ser ut man får ju massor av insperaton av alla bilder och historier, kanske man skall ut och börja palla upp valpen så man är förbered tills morgondagen skruvning

#13 Vi har oxå haft problem att den sidorna på våran 303. Vi bände med koben och provade att dränla med rost olja samt värme. Värme hjälpte……..

Tack Anders 303, det blir väl till att ta fram gasen helt enkelt!

Fortsättning på #17. Jag har inte lyckats skicka några filer, för de är mellan 8 och 29 MB och de klarar inte mitt mail. Vet någon nån plats man kan lägga upp såna bamsar på, eller nåt sätt att minska filstorleken på en .MOV-fil? ZIP-packa dem hjälpte föga, 28 i sället för 29…