Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 1080 ggr
AEriksson
0

Godmorgon söndag 11/6

Skall ifs gå och lägga mig efter att jag fått ut en liten artikel…. nu är det bank strejk i norge, så det kan bli spännande hur man skall röra sig utan pengar…. Den blir nog inte lång.

Utanför är det mörkt, men ganska ok temp… vi ses om ett par timmar Cool

putte
0

Falköping 13gr. Så då va en dag redan förbi. De e lite väl lugnt här på forumet. E de så att alla e ute å rastar sina Valpar å andra trevliga Volvo bilar. Själv så väntar man på de stora provet i Skövde snart me 13 bilen. E den så bra som man hört???? Upp till bevis bara så får man se. Åkte ju GMC 6x6 -43a utan diffspärrar förut, å de gick ju bra. Men nu när man kan låsa axlarna kommer man längre då? De e den stora frågan. Ha de så trevligt i leran.Cool

hhansenfishing.com
0

God eftermidag,sol och 25 grader, vindstillaför en gångs skull, Jag tänkte tilbringa helgen med fiske och hadde sett ut en fin kamping plats men den låg lite krånglit till så jag tog valpen och drog ut husvagnen lära använda skogen rejält för att komma runt med ekipaget, när jag skulle åka och byta bil och hämta hunden mötte jag en bil med en förare på den smala vägen så han backade ut till en större väg och stannade  då jag svängde ut på den större vägen stannade jag och konstaterdade att jag glömt husvagns nyckel i dörren, då snubben stog kvar klev jag ut och undrade om han skulle in på avtags vägen till min husvagn efter som jag lära vända och köra in igen,men det skulle han inte,borde blivit mistänksam då, men jag trodde att han hörde hemma i närheten och skulle kolla vem jag var,när jag kört in och låst vagnen och körde ut igen hadde han åkt så jag for hem efter hund och kombin och allt var orört när jag kom tillbaka, så jag började med att ställa i ordning och pumpade gummi båten skruvade på motor och tankade tog en öl och lugnade ner mej, under tiden såg jag den blå wv passaten som snubben hadde köra förbi på den större grusvägen flera gånger, tänkte inte mer på det så jag tog en liten promenad med hunden var borta i 30 min,och när jag komm tillbaka såg jag bilspår efter en bil och mina solcelslampor var överkörda vid närmare kontroll saknades en hel del grejjor men bara sånt som låg utanför vagnen, tur det för i den vid öppna vagnen låg mitt läder med slantar i och både vidieokamran och digital kameran + en massa fiske grejjor för tusentals kronor,men han hadde tyligen sådan koll på var jag var så till och med båtmotorn var kvar och allt i bilen, jag var så nära att jag hörde när han drog och såg bakändan på bilen dock ej reg nr, så var den helgen förstörd, inte fan tordes man lämna bil och vagn för att dra ut och fiska sen, och efter som jag ofta krattar väg kanten för att kolla om djur spår när jag är ute så där  så krattade jag den större grusvägen i går kväll, och i dag kunde jag konstatera att en bil men samma däck mönster som den som hadde varit vid vagnen tidigare och snubben med wv passaten hadde kört förbi ett flertal gånger i natt och till och med stannat och gått in mot vagnen, kanske därför min hund skälde kl 04.00 i natt, så det var bara att packa i hop och åka hem tidigare än planerat ingen kul helg.Skrikandes ha det bra mvh Hasse

Chrilled
0

fortfarande drygt 21° ute nu kl.22 fastän solen gömt sig i horisonten, vilken helg!!

Gonatt!