Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 809 ggr
hhansenfishing.com
0

Godmorgon måndag 12/6

sol och super väder 30 grader i solen redan nu, vindstilla och klarblå himmel, stackars min stora svarta hund måste nog vincha upp honnom ur ån i dag han vägrar väll vara på land den token, planer för dagen åka till polisen och fylla i massor av papper efter stölden i helgen, kul en sån här dag när man bara vill sitta i skuggan och ha det bra. Ha en fin dag mvh HasseCool

soren-b
0

God Morgon

En strålande dag i Härliga Härjedalen 24° i skuggan redan.

Snön ligger kvar på fjället men smälter nog nu när värmen kommit.

Valpen har fått en ny Weber 36/36 och kan nu få den näring han ska, som en helt ny motor, lugn och stadig i gången.

AEriksson
0

God Morgon

Åter en kanondag i Oslo, vädret från helgen håller sig och det är otorligt varmt redan. Tror jag skall ta sesongens första bad ikväll.

Sedan skall jag fira att all jord nu är planerad ut över tomten, så nu blir det go stolen och en kall öl.

Ha en strålande dag valpar

DEFENDER
0

God morgon Hasse och alla valp tokar.Flört Här i Varberg är de strålande sol fåglarna kvittrar.Idag blir de att lägga in en den ny matta I barnes nya lekstuga. Sedan åker jag nog ut och äter  bit mat på stan på någon trevlig uteservering och vid halv fyra är de dags att hämta barnen på dagis, Sedan på kvällen åker jag till jobbet då resan idag går till skara där jag får last….Ha trevlig dag önskar Fredrik

wodger
0

Godmorgon aliihopa!

Jobbar sista veckan innan semestern tar vid, 4 veckor med tjo och tjim!

Hittat mer rost på valpen för övrigt……..ska visa bilder vid tillfälle.

varmt som Sören idag! sitter i en arbetsbod med konstant sol hela dagen som bränner på……allt jag ahr e en liten bordsfläkt….

klibbigt…………….

Fundersam

omega24v
0

God förmiddag från mellersta Småland! Här är strålande sol, vet ej hur varmt. Inne på jobbet äre rena bastun i alla fall, ett som är säkert.

Helgens solsken har resulterat i ett nummer för liten naturkostym, jäklar vad det kliar på ryggen. Slet med att sätta upp hundra meter fårstängsel, för att hålla valpen från att rymma. En schäfer alltså, sexhjulingen gör i alla fall än så länge det jag vill…

Det märks också att jag numera inte rör mig överdrivet mycket och inte gör några tyngre insatser, jag har sån trängingsvärk att jag knappt kan flytta musen på skrivbordet. Lite svårt att vara konstruktör då….

Håller på att konstruera en monteringslinje med tre robotar som plockar gjutna plastdetaljer direkt från gjutmaskinen, placerar dem åtta och åtta på paletter i en bana, monterar diverse nitar och fjädrar och därefter trycker fast en liten plåtbit uppepå. En teststation och förpackningsmaskin i slutet av linjen ligger också på mitt bord att fixa. Det blir ingen semester i sommar, får ta ledigt då och då och fila iväg nånstans i höst istället.

Men känslorna är med terrängbilen. Nästa regbesiktningsförsök blir den 28:e. Då ska flaket som jag hämtade i fredags sitta på sin plats på bottendelen av skåpet som jag behåller. Resten håller jag på att klippa ner i småbitar, mycket bra stålbitar och plåt som kan vara användbart till annat. En del av träningsvärken kommer från gymnastiken inne i, uppe på och under skåpet, under alla manövrer att borra ur nitar och skruva ur alla skruv.