godmorgon onsdag 060614
Lite mulet men ändå varmt.
Provkörde båten igår, gick gööörgött!

God Förmiddag
Härliga Härjedalen bjuder på molnig himmel och blåst 11°.
Jobbet är lite stressigt nu, vi skall på skogsmässa med 5 st maskiner, Nolia uppe i Umeå.
Konstigt att all ska ske i sista minuten varje år
.

Morn morn, själv står man i hettan, dock inte så soligt här i vetlanda men VARMT och lackerar containrar i full mundering inkl. gasmask som knappt släpper igenom nåt syre. Puhh
Längtar hem till den kalla pilsnern. Hmm ännu bättre hade de ju vart iofs om man hade haft en pilsner och båt.. =(
Får la sitta i min tokvarma lägenhet och snyfta…. med min pilsner=)
mvh

Kom till västkusten om du vill ut och dricka pils och fiska! min semester är v 25 till 28!
Måste köra in snurran vettu!
välkommen!

Godmiddag!
Varmt som tusan i tranås idag också, ca 25°, Vi väntar dock lite regn under eftermiddagen och en temperatur på ca 19 ° istället vilket ju är mycket trevligare att vistas i. Här på kontoret har vi AC som kyler så skönt :) Det blir lite pilsner ikväll då vi har återförsäljarmöte så det blir med all säkerhet lite tungt i morrn bitti 
Godmiddag varm men mulet i åmotsbruk väntar regn till kvällen skall ut och snärta lite fluga och hoppas på öring, sen blir det nog sitta ute under prasoll och sörpla på en kall callebergare mvh Hasse