Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 666 ggr
omega24v
0

God morgon Fredag!

Morrn från ett soligt Småländska Höglandet! Lagom temperatur för tunna långbyxor och T-shirt redan, så det lär nog bli varmt idag.

Igårkväll lyfte jag bottenramen från stabsskåpet av terrängbilen för rostskyddsbehandling och modifiering för flakpåbyggnad. Mina skyddsglasögon satt uppenbarligen inte åt om näsan ordentligt, för jag skickade in en trave glödande flisor med vinkelslipen och de träffade tack och lov bara UNDER ögat och ögonlocket. Kändes ordentligt, kan jag meddela.

Bilen ser rätt naken ut i bara mässingen. Och jävvlar vad böjda bladfjädrarna är. Stötig är en bra benämning på fjädringskomforten.

Erik, Nässjö

FormerMazda
0

Morrn morrn!

Tranås, småland. Soligt och i runda slängar 16grader? Kanske mer, har ingen termometer här.

Idag började man klockan sju som vanligt, men det ser ut som man går hem efter frukost nångång. Har inte så mycket o göra för att uttrycka det milt. I helgen blir det till att leka elektriker, bygga billjud och sen en hel del kärlek till 303:an. Stackarn gnäller lite i bladfjädrarna(?) och nåt lager.

Ha en bra helg allesammans!

Faxlin
0

Trevligt med dessa God morgon trådar ni har här inne.
Något som man hoppas sprider sig vidare på sajterna. Ett trevligt initiativ av den som började med det.

Hoppas ni alla får en super bra dag;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

soren-b
0

God Morgon Valpfolk

20° och grå himmel i Härliga Härjedalen.

I helgen ska jag tillverka plåtbitar för att byta golv, innerskärm och en bit av tunneln på pasargerarsidan fram, man ser moderjord mellan fötterna.

God valphelg på er alla

Sören

wodger
0

Godmorgon!

Sista arbetsdagen innan semester!

Gott………

soren-b
0

Trevlig semester wodger

Faxlin
0

#4: Låter underbart, gissar att dagen kommer gå lååångsamt för dig. Men tänk på vad fort semestern går sedan. ;-)
Hoppas du får en trevlig semester med fint väder.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AEriksson
0

Goooood moooooorgon Cool

Trött som f** idag, måste vara den härliga kampen i VM igår… nu är det mindre än en vecka till jag skall ner till Svea Rike och tråla rundt efter en ny TGB.

Fortfarande kanon väder…idag blir det att hämta upp ett lock med öl hos en kompis.

wodger
0

Tack!