Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 611 ggr
AEriksson
0

Godmorgon Måndag

En riktigt god morgon, så har regnet äntligen kommit till Oslo, så nu slipper jag stå och vattna den nya gräsmattan.

Blir en lugn start på arbetsveckan, ett par möten…gäller att hålla ut.

omega24v
0

Godmorgon!

Har sovit uschelt inatt, drack väl kaffe för sent. Drömde marisar också, undrar vad som satte igång det? Brukar ju vara sånt man upplevt under dan innan.

Har fullt upp med att inte slå pannan i tangentbordet. Håller på att konstruera en monteringslinje och det är ganska bra om det mesta är riktigt tänkt innan jag beställer delarna. Betydligt svårare att konstruera om sen… Så jag får försöka sova ordentligt inatt istället.

Erik, Nässjö

hhansenfishing.com
0

Godmorgon målnigt men varmt i åmotsbruk lagomt väder för att göra någon aktivitet, kansk skall jag ta valpen och åka och reka efter nya fiske kamper, och passa på att provfiska dem åxå, kan behöva några fina ställen att ta kunder till, semestrarna börjar ju snart och då kommer alla fiskare och vill ha råd om var det bästa fisket är, så man för väll ligga i och provfiska och kolla ny ställen under veckan, men det är ju bara fin jobb, det blir värre när man skall börja ordna med mat och boende åt dem, ha en bra dag mvh Hasse

wodger
0

PÅ västkusten inget nytt, blåsigt molnigt men tillräckligt med sol för att bränna mina axlar….

Sjösatte båten idag, allt laddat för midsommar.

hejhej