Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 637 ggr
Ryden
0

Godmorgon lördag

Gomorron allla Valpister!!

Jag har precis kommit hen från BB, fick en liten dotter kl 19 igår efter över ett dygns slit. När jag kom hem försökte jag låsa upp ytterdörren med fjärrkontrollen till bilen och blev mycket irriterad över att dörklockan inte blinkade.

Det  kanske betyder att jag borde gå och lägga mig :)

Man blir så konstigt lätt i huvudet av sömnbrist…

AEriksson
0

GRATULERAR Glad

Varit uppe en timma med treåringen som anser att sova länge är helt onödigt.

Lite mulet idag nord för Oslo, men kanske dagen blir bra.

omega24v
0

@Ryden: GRATTIS!!!

"När jag kom hem försökte jag låsa upp ytterdörren med fjärrkontrollen till bilen och blev mycket irriterad över att dörklockan inte blinkade."

:)

Själv har jag bara mig själv och dammråttorna att ta hand om och så länge man inte kommer till allvaret i livet så får man ju leka vidare då.
Igår körde jag med roterande borste i vinkelslip på skåpsunderdelen som skall bli flakunderdel och fäste av flak mot bil. Finns en del rost att ta hand om. Hann hälften, sen var borsten slut. Bra det, då kunde jag ju motivera mig sätta mig på verandan med en öl i handen och koppla av lite. 
Idag blir det en tur till järnhandeln och köpa en ny, tillsammans med kapskivor. Sen ska här byggas flak på skåpsunderdelen i helgen. 

Vädret är underbart, hoppas det fortsätter! Lagom varmt nu på morgonen.

Erik, Nässjö

DEFENDER110
0

GRATTIS RYDEN…… va roligt  då blir de att röka cigarr idag. Varberg strålande sol genom genom rullgardinen.

psson
0

Grattis Ryden!! Skrattande

Det är mulet på östkusten idag.. husvagnarna fyller E-22:an och midsommar närmar sig. Ett helt gäng bv-206 har invaderat hamnen i Kalmar! Man kanske skulle frita en av dem?

Men hundratusen pix… nja!?

Må väl!

hhansenfishing.com
0

GRATTIS Ryden, en dag för sent men bättre sen en aldrig, en liten valpis tro om du uppfostrar henne i rätt spår, ha en trevlig helg och önskar din dotter ett bra liv, mvh Hasse   Glad

Chrilled
0

Grattis Ryden!!!Skrattande

wodger
0

Grattis!!!!!!!!

Faxlin
0

Här kommer jag in jättesent. men bättre sent än aldrig. Grattis till dottern. Kan förstå att du var trött efter bb-turen. Men vilken glädje du måste ha känt. ;-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars