Godmorgon Tisdag
Japp, nu hann jag först. Kanske beror på att jag inte somnat än. Så liiite fusk är det allt. ;-)
Men här är det än så länge lite småkyligt men klart väder. Hoppas på lagomt med sol eftersom jag ska dra till Uppsala och kika lite idag.
Hoppas ni alla får en trevlig dag.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Morrn!
I Nässjö lovar vädret en något svalare dag, vad det verkar nu på morgonen. Jag väntar mig dock ingen svalka inne på mitt kontor, här lär inte märkas så mycket.
Erik

God morgon
Målntäcket spricker upp upp över Härliga Härjedalen och solen försöker ta över himlen, 22° kl 8,30.
I eftermiddag kommer 2 st gruslass hem på gården, så jag har lite skyffling att pyssla med, stärkande
Hälsningar Sören
God morgon alla. Undebart att det har regnat inatt så gräs mattan kan få de färg den ska ha .Västkusten 19 grader här och solen även här på väg genom måltäcket.HÄLSNINGAR DEFENDER

Har HÄLLREGNAT en timme här nu, himlen formligen öppnade sig. Sitter mitt i en byggnad och uppmärksammade inte smattrandet mot taket, min enda chans att få reda på att det var dags att kubba ut och veva igen takluckan… Fast jag hade den bara öppen i bakkant, tackom för det.
God morgon molnigt och 15 grader i åmotsbruk, dålig dag ont i ryggen sovit dåligt, käns som man är född i ett baklut bakom en torrstubbe på en norrsida en regnig och kall dag, till råga på allt ringer mina träbåts kamrater och skall promt ha med mej när dom skall lägga i sina stora tunga läkande båtar, det innebär att jag får göra allt skit jobb med krankörning backa ner trailar och hålla koll på länspumpar eventuelt dyka och slå i trä kilar om dom har gort ett dåligt skrov arbete och alla har kommit på att det är midsommar till helgen och skall använda båtarna då, så det är bara att lasta valpen full med verktyg dykutrustning rep och en massa annat som är bra att ha och åka 6 mil till båt hamnen undrar när man kommer hem det här året då förra året blev jag där i 5 dygn. pust , ha det bra alla där ute mvh Hasse
God Morgon, regnet från igår har gett sig och solen lyser igenom molnen, ser ut att bli en fin dag.
Veckan blir änu bättre, på torsdag går turen ner till Göteborg för att besöka min familj, blir en lite tur till Liseberg med barna och en tur till Marstrand för att besöka mor. Det hela avslutas med att hämta min nya TGB 11…. Jiiiipppppiiiiiii
Ha en kanonfin Tirsdag