Godmorgon Söndag
Idag är det en strålande dag. Men jag e lite bakfull idag kan som vanligt inte sova när jag är bakis. Får ta igen det i em. 
God efter middag har varit upptagen med att njuta av fin vädret passade på att åke till Älvkarleby och kolla på fallensdag, mäktigt när dom öppnar luckorna för fullt och vattnet kommer dånande, inga valp aktiviteter i dag skall bara njuta av vädret, det var 43 grader på väg banan på E4an kl14.00 norr om Gävle ha det bra alla glada fordons fantaster och alla andra mvh Hasse
Först nu har det blivit en god söndag. Blev sent på lördagen med några av våra grannar, ett par flaskor vin som toppades med lite öl…. ja det gjorde susen, kroppen och huvudet fungerade inte för runt två på dagen.
Åter en fin dag, blåser lite mer…. GPS´n är nu laddad inför TGB köp.

#1: Fallensdag, ja där var jag med. Bor ett stenkast därifrån ;-)
Visst är det mäktigt när de öppnar luckorna?
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#4 Det där var en lite kul sak, är den stabil ?
ja den klarar 3 pers och 15 hk motor i full fart utan problem men det blev så tungt att bära motorn av och på varje gång jag använde den så den såldes så nu har jag en 3.5 hk yammaha på och det räcker för mindre fiske turer och fors färder, det är en lämplig storlek för jag får presis på den på valpflaket ensam och motorn sätter jag på baklemmen får en del lustiga blickar när jag kommer, men det bjuder jag på mvh Hasse

Värsta amfibievalpen!
ja kaske man skall prova att lägga båten under och se vad som händer ha ha ha