Midsommar
Hej alla trevliga valp folk. Vad händer på Midsommar blir de party eller blir de en lugn midsommar för er . Jag själv ska dra i väg med husvagnen och campa med min familj o vänner då de blir fest o dans runt midsommarkransen.
Defender110--> Skulle kunna klippa o klistra din text, för precis så blir det för mig med!
tjena hur menar du

Hejsan!
Är ju inte valpfolk, och dessutom så otrevlig att jag svarar ändå;-)
Här blir det lungt, lite midsommarstångsdansande med barnen och förberedande av husvagnen tills det är dax för semestern.
Hoppas ni alla får ett riktigt fint midsommarväder i alla fall, och glöm inte den obligatoriska jordgubbstårtan. Lätt att komma ihåg då alla som säljer jordgubbar tar hutlöst mycket strax före midsommar. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ha ha ha
Du allt välkomen här med.De låter verkligen mysigt.jorgubbs tårta får man inte missa till kaffet
ha de bra ÅsaF

Tack så mycket. Och ha en trevlig dag du med ;-)
Audiatur et altera pars
3* Du har ju en hel hög med valpar hemma eller?
Midsommar blir det på västkusten… och troligen efter ett fint köp av en ny TGB, skåååål

Packa grillen och en kylväska med pilsner i valpen, sen bär det av ut i skogen för att njuta av härlig natur och djurliv.
Tårtan med jordgubbar uteblir, den skulle nog bli ganska mosig efter en tur i skogen, så det får bli en macka med mygg och barr, inte på långa vägar så gott som jordgubb men…
Sören

#6: haha, de valpar jag hade här hemma är ju inte riktigt av samma kaliber som era valpar är. Svårt att tänka mig att jag skulle vara välkommen med en av dem på era träffar. ;-)
#8: Med den omgivning kan jag tänka mig att en macka med mygg och barr smakar minst lika smaskigt som en jordgubbstårta i min trädgård gör. Konstigt nog smakar det mesta gott i skogen. ;-)
Bifogr en liten taskig bild på ett par av låne "valparna". Så förstår ni varför vi skulle vara liiite malplacerade. ;-)
Audiatur et altera pars
Hej ÅsaF jo valpar och illrar går fin i hop jag har haft en iller själv som hette Ildri efter morsan, och den var för djävlig att ta sej fram överalt och trivs i skogen så lite gemensamt har dom nog, desutom var det en trevlig krabat som behövde omsorg och det sämmer bra in på våra fordon åxå. ja midsommar var tråden lätt att komma av sej när något intresant dyker upp, jag tar nog valp,husvagn,fiskegrejjor,öl,godmat och min hund och sticker ut till något fint ställe, och leker både med valp och hund och för hoppnings vis en och annan fisk, man får hoppas på skapligt väder så man kan sitta ute och njuta av årets kortaste natt, ha det bra alla som orkar tragla sej igenon detta, mvh Hasse

Hasse, stannade du till och pratade med en toka med en iller på Fallens dag? Visst gjorde du det? Eller det kan inte finnas två som haft en iller med samma namn. ;-)
Om det var du så var tokan jag. hihi
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
jo det var nog jag, jag hadde en stor svart hund med mej kul att råkas mvh hasse

Detsamma. Skojigt att träffas. Fast det hade varit ännu roligare om vi vetat vilka vi var då. ;-)
Audiatur et altera pars
ja det hr du rätt i men vill du ta illrrna på en äktur i valpen så är det inte så långt i mellan oss, det är bara att höra av dej mnh Hasse

Det låter jättetrevligt Hasse. Har aldrig åkt valp, men kan säga att jag börjar bli lite sugen på det sedan jag såg bilder här inne. De ifrån Åland var så härliga. ;-)
Audiatur et altera pars