Godmorgon torsdag
Godmorgon!
Skönt och svalt ute nu här i Tranås, ca 18° skulle jag tro. Jag ser fram emot midsommar och allt vad det innebär nu. Vi ska till en camping utanför mariannelund och ta det väldigt lungt och fint. Mat, öl, musik och fiske för hela slanten. Lillebror hade visst byggt en ölkyl av ett stycke vattenautomat och en plastback från Ikea, det ska bli interessant att se!
Ha en kanonfin midsommar allihop!!!
/Chrille

Godmorgon!
Fasen va smart! Han fyller backen med vatten som sen vattenkylen kyler! Varförr har jag inte tänkt på det! Hälsa brorsan att han måste nog fixa frigolit att klä in backen med, kylan sticker väldigt fort annars..
trevlig midsommar!

God morgon
Midsommar närmar sig, det syns på vädret… Härliga Härjedalen är mulet 14° och regnet hänger i luften.
Glad midsommar på er alla.
Sören

Godmorgon från Norra Småland! Här i Nässjö (fem mil söder om Chrilles Tranås) regnar det och känns allmänt midsommar. Ska bli trevligt! Hoppas vädret bättrar sig, men vi har ju haft kalasväder ett tag nu så man får väl leva på det annars.
Flaket till 13-bilen är nu under uppbyggnad. Bottendelen från stabsskåpet är klart och LT-flaket under demontering. Ska sprätta isär det och börja passa ihop det med bottendelen på söndag när jag kommer hem igen.
Erik
God morgon eller förmiddag
Mulet och regnet hänger i luften, sista dagen på veckan… sedan blir det ner till Göteborg för att fira midsommar.
Ringt rundt till dom jag skall besöka när jag skall köpa TGB´n för att checka att de fortfarande står kvar och ingen annan har hunnit före
så om allt går som det skall, så blir det 80km/h tillbaka till Oslo på måndagen.
Ha en fin torsdag, folkens…