Åland 16-18 Juni

Det ska bli en mega träff på Åland den 16-18 juni.Är det fler än jag som ska dit?
Då har jag lagt in detta i kalendern, tack för informationen 

Ja kolla in filmerna på hemsidan. En C303 skulle nog aldrig komma runt den banan ;)
Dom flesta på Åland verkar föredra små Suzuki jeepar.
#3 Ser inte dumt ut…. fler bilder ?

#3 Har du elfläkt på den där? :)
#5 Elfläkt, den tog jag inte 

Han ser ut att vada djupt tycker jag och har man ej byggt om till elfläkt så kan det bli "intressant" 
#7 Det vill säga att fläkten går som en propeller i leran… eller att man får andra problem.
Är lite dum kanske 
Nej ingen elfläkt det låter roligare utan
mera bilder kommer.

#8 Precis, en fläkt som kommer i vatten går tungt, väldigt tungt. Det kan bli jätte tråkigt :(
#8 Jag ser fram emot bilderna! :)
Jäkligt mysiga bilder dacke 

Härligt! Visst, jag är inget för att kravla i lerbad, men om det är ett lerhål som hinder i framfarten på min väg så är jag i jag med! Kul med bilder, det gör inspirationen ännu större att få bilen färdig.
Föredömligt bildhanterande för övrigt, varenda nummerskylt övertäckt.
Erik, Nässjö
Här kommer det en liten länk till flera bilder från åland
Det e blandat tgb11 och diverse annat i terrängbilsväg
http://www.mypix.se/ShowFriend.asp?AID=JOPNLSFNKOI
Mvh Lasse Lunden
Vilka coola bilder lunden. Jag snackade med markägaren och han sa att vi kunde komma när vi ville o köra.Gissa om det blir en repris i sommar .
MVH Dacke
"civil" c303 med 35"or
Moikka! Åland var precis lagom för "Premiärturen" med nyinköpta c-303:an. Mycket varierande terräng, och oftast fanns det 2 eller fler spår att välja. Den vita c303:an fick iallafall jobba ordentligt i skogen =)
#18 Aaaaaaa fina bilder Lasse, ser ut som det var en kanon träff.