Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 797 ggr
AEriksson
0

God morgon - Torsdag 29/6

Hejsan hoppsan

Idag tog jag terrängilen till jobbet, mest för att jag måste in till tollen i Oslo för att betala lite pengar.

Oslo bjuder på strålande väder, sol och varm, detta blir en fin dag.

Mvh Andreas 

PS! Näst sista dagen för semester…Yheeehaaa

omega24v
0

Godmordon och grattis till bilköpet Andreas!

Själv är jag lite deppig över att nu går nog sommarens aktivitetsplaner i stöpet. Klockan tolv natten mot igår var jag tvungen att inse att jag inte skulle hinna få flaket färdigt till regbesiktningstiden (till lätt lastbil) igår kl elva. Så jag gick till sängs istället för att jobba ihjäl mig över natten. Det vart till att ringa återbud och ge tiden till nån annan. Suck. Håll era tummar för att jag lyckas få fatt i nån annan tid före Kättilstorpsträffen…

Vädret ler med sol och värme från uppsprickande himmel. Det var annat igår och i förrgår, de dagar jag hade semester och stod ute och svetsade var det regn, kallt och blåsigt…

Erik, Nässjö

Chrilled
0

Godmiddag!

Strålande sol i Tranås idag! 1 dag kvar till semestern!! Cool Nästa vecka åker jag och lillebror ut med 11an i skog och mark runt sjön sommen för några dagars grabbcamping. Vi fäller sätena bak och lägger dit egenhändigt snickrade britsar som vi sover på. Öl och whiskey är fixat och solen verkar ju komma så det har alla möjligheter att bli en smått fantastiskt resa!

/Chrille

Lennart
0

Godmorgon alla.

Vi har en fin dag här i Uppsala. I morgon bär det av till mitt

sommarställe utanför Sundsvall. Det skall bli bra väder och en hel del valpkörning.

Må väl alla

Lennart

soren-b
0

God middag.

Klarblå himmel och vindstilla men bara 16° i Härliga Härjedalen.

Nu är det bara en vecka kvar till regnperioden (semester) och det blir en tung veckaGråter 

Det blir en semester med mycket valpskruva och rostlagning och sen finns det mycket på huset att göra, suck.

Ha en god dag ALLA

Sören

AEriksson
0

#1 Tackar

#2 Låter inte dumt, tror jag skall göra något liknande till hösten

Så nu har jag kommit hem från besöket hos Tollen, och plånboken ganska mycket lättare, bara att vänta på att få regga då.