Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 642 ggr
mopar
0

snacka om flax.

Snacka om att man ska fråga lite överallt…-här har jag frågat dom som jag känner och dom jag har träffat om dom inte har eller vet av några bårar till ett militärfordon..-alla har sagt nej. Jag får en liten ingivelse att starta valpen och åka ner och tanka en skvätt, en SECURITAS -VAKT kommer ut och pratar med mig, kläcker ur sig att att han tror sig ha två styckna liggandes uppe i stugan….-så, åt veckan har jag det jag behöver förhoppningsvis.

Faxlin
0

Vilken otrolig tur du har. Hoppas det är vad du söker.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mopar
0

Hej Åsa, jag hopas bara att han hittar det jag söker…- vad blir det för dig i midsommar då???…

wodger
0

Är lite lustigt med allt folk som kommer och snackar när man tankar eller dyl. Min e kammo målad så den sticker ut lite….

Cool

soren-b
0

Ja visst, har märkt att Tyskar är intreserade av dessa bilar och frågar ofta vad det är för märke.

Wackerberg
0

Hej mopar jag jobbar för ett företag utanför Tidaholm som säljer överskott från försvaret o vi har ganska mycke av det mesta.Lite smyg reklam kanske.    WWW.surplus.se

AEriksson
0

#5 Det är på gränsen ;-)  he he he hoppas att vi kan se er vidare om och när det kommer fler batcher av fordon från försvaret, priserna var inte så illa.

sos
0

Hejsan #5 Wackerberg… smygreklam -nädå, det finns ju en massa prylar hos er…tittade runt lite och det tar ju aldrig slut…inte undra på att du kunde låna ut en fördelare ett tag till nytta för oss alla som funderar på att slippa brytarspetsarna.

Faxlin
0

#2: Här blir det lungt. Hemma med barnen, grilla och så spela spel ihop. Lite midsommarstång och allmänt mys.
En lugn dag när vi bara är.
Du då, vad ska du göra?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mopar
0

det blev att bada lite tunna, dricka lite grillat å äta lite öl….Cool  ..-men nu var det ett tag sen, ursäktar för det…Generad